wicky124 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 er bilen til en kompis av meg....MYE snacks på den...mye karbon i motorrom og greier...og lakken er BRA lakkert....og den ser ganske grå ut i skumringen...kameleon fargen kommer frem i sterk sol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Går den her i drammen nå eller er den bare sett der ett par ganger? Kompis av broren min har klin lik bil, tenkte kanskje det var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 nei den går i oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 nei den går i oslo.... Den gjør det ja! Hva heter han som eier den? Ta det på PM, om du ikke vil skrive det her. Er ganske sikker på at jeg vet hvem som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Han heter Arjant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Er rett og slett en RÅ bil. Syns faktisk lakken er litt kul også. Det er noe ingen andre har på en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå