///Simon Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hei. Lurte på hvor mange prosent sperre jeg trenger for at det ikke skal bli problem og kunne lage DOBBLE spor etter meg!! ? Holder det med 25% eller må jeg ha mer? 45%, 65%,100%?? Mvh. Simon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Og er det mulig og ha KONET KN filter på min 520i 24v med vanos?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 hvis du skal legge doble svarte spor så trenger du kanskje mer en en 2 liter på 150hk, ja det er fullt mulig å ha konfilter på din 520, du får omtrent 0 ekstra hk men lyden blir jo bedre liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 25% fungere fint med vogna mi hvertfall men som sagt over litt lite effekt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 25% holder. Har du sinterclutch samt forsterkninger i diff-feste som M5 har? (eller er dette kun på M3 at det er problem med subframe disaster?) Skal det funke fint med 2litern også om du spenner clutch, men det er ikke noe å kjøre sidelengs med, svartspor skal du alltids få til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Få på en diffbrems og spinn, også vente på at ting skal ryke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Funke fint med 2 liter og dobble spor. Må berre være slem med clutchen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Er NULL problem og spinne rundinger med min M50B20 vanos.. Den får dobble spor når jeg drifter/sladder men ikke når jeg spinner rett frem.. Hvilken clutch anbefaler dere til en grei pris og tror dere det går bra med orginal bakaksling fra 1990 og herje og spinne med eller bør jeg PRØVE og få tak i M5 bak aksling og passer den på min 520i? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er vel bare til å spinne til diffen ryker om du får til å sladde med åpen diff? Er jo bare et tidspørsmål før det ryker om man er glad i å spinne på et hjul Jeg mener det er noe med stikkaksler ved bytte av diff til M5 diff uten at jeg vet noe mer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Går fint å sladde med åpen diff. Vist du kjøper m5 bakaksling (komplett) passer ikkje mellomakslingen. Inngåande flens er forskjellig, samt lengden. Eg freste inn ny boltdeling på flensen på diffen, og korta inn mellomakslinga. Fungere fint da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå