Gå til innhold

E-32 750i v12-Ny motor innkjøpt!

Share

Anbefalte innlegg

Da ser det endelig ut for at det kan bli gjort noe med denne også! Har ordnet med frakt fra Hammerfest og ned til Trøndelag, så da er det bare å vente til det kommer en lastebil å henter den :D Innså at det var vanskelig å få gjort noe her oppe, da jeg egentlig kun er på jobb eller sover. Og når jeg først skal skru litt så meg jeg dytte bilen inn, og rydde opp alt å dytte den ut når jeg er ferdig igjen.

Har også vært i kontakt med en ang ny motor, kun gått rundt 150 000km!

Så da blir vel den som står i tatt ut, og får stå til jeg har råd til et turbobygg på den! Skal også få i endel andre deler, dører med doble ruter, og rustfri bakluke ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sandblåste toppdekslene i en kaffepause her på jobb inatt :) fikk også ny samlekanal for noen dager siden :)

ghg83oopx5tcowxz239a.jpg

Litt forskjell?

fqgj71dy3nw3vqdq0fhi.jpg

Skal få demontert resten på innsugene å sandblåse de og diverse andre små deler også iløpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da er bilen lastet opp i et lastebilskap å er på tur til Trøndelag, ENDELIG skal jeg få starte ordentlig med den :D Må handle en del nye karosseri deler, siden sjøsprøyten her oppe i nord har satt sine spor!

ovuv96tav09ife9sytg4.jpg

Gikk kjempe bra å få løftet den inn i lastebilen :)

zt8u3xeik98zkdtcfdqq.jpg

Satser på å ha den hjemme i verkstedet fredag kveld :D så nå blir det vel mere oppdateringer her fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...