bmw cab Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Nei han vil ikke fjerne den.Er noe som betyr mye for trådstarter
RMB Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Jeg ber på mine knær, vær så snill å fjern den teksten?Rå stereo forresten! hehe teksten blir ikke fjernet som sakt tidligere her Teksten betyr mye for meg .... men jeg skal skifte farge på teksten, det skal jeg gjøre men tekst på bakruta blir det:D takk syntes det ble greit selv mer i vente på annlegget hehe
RMB Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Da er PlayBoy klistremerked endelig borte... deilig
NBCustom Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 hvorfor bumper du din egen prosjekttråd?? hvorfor bryr du deg med det? ofte havner prosjekttråder fort flere sider bak, selv om de bare er noen få dager siden siste innlegg, derfor kanskje?!
RMB Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 nå har jeg begynt å tenkte, på og kansje montere 2 sub fra JBL p1222. kan det bli for mye bass eller ser det greit nok ut nå hva mener dere der ute... trenger tips:) slik er det ut nå , skal jeg ha 1 sub til ?
ArneR. Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Nydelig bil og veldig fine hjul. Passer godt til bilen. Angående stereoen ville eg fjernet den bazooka greiene og montert inn en 12" jbl subb til. Ser mindre rotete ut da. Og angående de merkene som betyr så mye for deg. Fjern de fra bilen og tatover de i panna di i stedet
bmw cab Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Hehe ArneR,ikke vær frekk mot fyren nå.La han nå beholde de klistemerkene nå,er ikke så stygt i virkeligheten.
SSM Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Den bumpinga av prosjekt tråden er like tragisk som klistermerket, ellers så er bilen veldig pen!
RMB Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Den bumpinga av prosjekt tråden er like tragisk som klistermerket, ellers så er bilen veldig pen! dette er min tråd, jeg bumper hvor mye jeg vil :D:D men gjør det når innlegge mitt går langt ned og må jo prøve å få folk til å skrive litt alle er jo så stille her
RMB Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 slik tenker jeg å bygge i bagasjen vis det blir 2 subbere hva mener dere ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå