Gå til innhold

RMB's e60 m5 prosjekt.Nye bilder side 3. 27.09.11

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg ber på mine knær, vær så snill å fjern den teksten?

Rå stereo forresten! :D

hehe teksten blir ikke fjernet som sakt tidligere her Teksten betyr mye for meg ....

men jeg skal skifte farge på teksten, det skal jeg gjøre men tekst på bakruta blir det:D

takk syntes det ble greit selv mer i vente på annlegget hehe :)

Skrevet
hvorfor bumper du din egen prosjekttråd??

hvorfor bryr du deg med det? ofte havner prosjekttråder fort flere sider bak, selv om de bare er noen få dager siden siste innlegg, derfor kanskje?! #-o

Skrevet

nå har jeg begynt å tenkte, på og kansje montere 2 sub fra JBL p1222. kan det bli for mye bass eller ser det greit nok ut nå hva mener dere der ute... trenger tips:)

IMG_1441.jpg

slik er det ut nå , skal jeg ha 1 sub til ?

Skrevet

Nydelig bil og veldig fine hjul. Passer godt til bilen. Angående stereoen ville eg fjernet den bazooka greiene og montert inn en 12" jbl subb til. Ser mindre rotete ut da. Og angående de merkene som betyr så mye for deg. Fjern de fra bilen og tatover de i panna di i stedet :-)

Skrevet

Hehe ArneR,ikke vær frekk mot fyren nå.La han nå beholde de klistemerkene nå,er ikke så stygt i virkeligheten.

Skrevet
Den bumpinga av prosjekt tråden er like tragisk som klistermerket, ellers så er bilen veldig pen!

dette er min tråd, jeg bumper hvor mye jeg vil :D:D:D men gjør det når innlegge mitt går langt ned og må jo prøve å få folk til å skrive litt alle er jo så stille her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...