Gå til innhold

RMB's e60 m5 prosjekt.Nye bilder side 3. 27.09.11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plis fjern de stygge klistremerkene, betyr det mye for deg så få tak i ett klistremerke med pen skrift og plasser det høyt og pent i ruta( eller fjern det )

Ellers er bilen pen, etter min mening ser det litt jall ut med de nos tankene bak i bagasjen men det slipper heldigvis alle andre å se...

ellers pen bil =)

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Plis fjern de stygge klistremerkene, betyr det mye for deg så få tak i ett klistremerke med pen skrift og plasser det høyt og pent i ruta( eller fjern det )

Ellers er bilen pen, etter min mening ser det litt jall ut med de nos tankene bak i bagasjen men det slipper heldigvis alle andre å se...

ellers pen bil =)

følg med på hva jeg har skrevet de 2 siste innleggene !!!! klistremerkene er borte :D

nos tanken er ikke der lenger den tokk for mye plass :D

Skrevet

Har sett denne bilen flere ganger på Romeriket. Kul bil, men intrykket har blitt totalt ødelagt pga de klistremerkene, men nå som du har fjernet de, blir den nok mye kulere. Tror jeg ville vurdert en annen løsning på frontskjermene, litt jalla.

mvh Sigurd

Skrevet
Har sett denne bilen flere ganger på Romeriket. Kul bil, men intrykket har blitt totalt ødelagt pga de klistremerkene, men nå som du har fjernet de, blir den nok mye kulere. Tror jeg ville vurdert en annen løsning på frontskjermene, litt jalla.

mvh Sigurd

Hei Sigrud. :D

ja klistremerkene er borte nå så håper jeg får litt bedre respons her ,hehehe :mrgreen::mrgreen:

frontskjermene har blitt bedre vent å se bilder kommer snart :)

MVH:RMB

Skrevet

Bilen din er tøff den, gleder meg til bilder uten de klistremerkene...

2 stk basser bak som vist på tegningen vil bli bedre enn den bazooka'n.

Tips: Bygg 2x12 som du skisset opp, den er grei. Men den kondensatoren feks, ikke bruk så mye plass i bagasjerommet til den (og evnt andre detaljer...). "Gjem" den heller litt vekk inni en krok ellerno, og monter heller et plexiglass for innsyn til toppen av den. Med dette så blir montasjen litt mere clean-look, og du får bedre bagasjeplass. Vinn-vinn situasjon...

Skrevet
Bilen din er tøff den, gleder meg til bilder uten de klistremerkene...

2 stk basser bak som vist på tegningen vil bli bedre enn den bazooka'n.

Tips: Bygg 2x12 som du skisset opp, den er grei. Men den kondensatoren feks, ikke bruk så mye plass i bagasjerommet til den (og evnt andre detaljer...). "Gjem" den heller litt vekk inni en krok ellerno, og monter heller et plexiglass for innsyn til toppen av den. Med dette så blir montasjen litt mere clean-look, og du får bedre bagasjeplass. Vinn-vinn situasjon...

heiii, takk for at du liker bilen min... har du noen forslag til hvordan 12 "" jeg kan kjøpe meg, vil ha noe nytt som dunker bra:D:D:D:D

helst ferdig kaser, blir lettere da gitt..

har også en liten overaskelse til alle der ute når det gjelder annlegg....

og ja ble mye bedre uten klistremerkene jeg regner med at bilder kommer i ferien:D:D :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Skrevet

hei alle sammen :D da jeg har tatt en liten olje servic på bilen min i dag, følte det trengtes bilen går mye bedre nå , skal også skifte... plugger , veivhusventilasjon+ alle rør, alt av filtrer. uten bensinfilter. pga det har ikke bmw E 60 bensin... så i går tokk jeg en full sjekk oss bmw på bilen min og diagnsen, der fant jeg ut at termostathuse mitt må bytters før snøn kommer!!! ellers kan det bli mer problemer :D:D

alle der ute får forstsatt ha en fin kveld å helg... :D

• 10 months later...
Skrevet

Hvordan går det med dette prosjektet nå?

Ble det en M5 av bilen, eller? Mer bilder :-)

• 5 months later...
Skrevet

bilen er solgt 0g snart starter jeg på en E93... uten noen klistremerker :D

måtte lage ny bruker her pga har byttet mail adresse å alt

nye bruker hetter rmb.bmw

Skrevet
Ble det en M5 og? Tenker på motoren.

Hvem kjøpte bilen?

Hei igjen :D:D

bilen ble solgt til en langt oppe i nord

jeg rakk aldri å få noe m5 mottor i men sitter med masse carbon deler som ble kjøpt inn men aldri satt på

hvis du veit noen er intrisert kontakt meg

har ekte carbon dør håndtak deksler

ekte carbon splitterts til til m sport og m5 fanger

+++

men håper du ser og følger med på mitt nye forum

det blir da en bmw E93 cab

så har så vidt begynnt handle lista der på anlegg

brukern min er rmb.bmw lager også et nytt forum snart men hadde vært morsomt hvis du slengte inn et lite tips til handle lista...

vi snx :D

ha en fin kveld :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...