Erlend E30 Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 Hei jeg har bestemt meg for at jeg skal senke bilen min med kun senkefjærer framme 30mm. men lurte på om går det ann å kjøpe 2 stk senkefjærer på GS Bildeler ? men de selger komplett fjærer men skal ha kun 2 komplett senkefjærer koster 1190 kr og blir det billigere hvis jeg kjøper kun 2 stk fjærer ? går det greit å kjøre med kun senket foran og original bak ? er kun ute etter utseende på bilen for å se bra ut med litt lavere foran. takker for svar ! Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
Tronstad Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 uten at jeg har tittet på bilen din, så hvis du har originale dempere / fjører foran og bak på den har de vel seget så mye at du like gjerne kan kjøpe nye fjærer foran og bak like vel uten at bilen blir noe særlig lavere ! smell på 60 / 40 senk spør du meg, da får du rett stuk, bilen blir ikke for lav noen plass men for all del om du kun vil senke foran er ikke det noe problem i seg selv, hvorvidt du får kjøpt kun fjærer foran hos gs vet jeg ikke, ring og spør ? hvis ikke er det jo en god unnskyldning til og bytte både foran og bak edit har nå sett på bilen din og den har ikke seget mye nei ! kjempe høy ! så min stemme er og senke den 60 / 40 eller kanskje 60 / 30 bilen kommer garantert ikke til og subbe uansett, om du er intressert kan du ta en titt på mine biler i signaturen min, er riktignok e36 begge to, men m3n ( den gule er senket 60 / 40 ) og den blå er skrudd helt i bunn på H&R coilovers, jeg tar ikke nedi noen steder med noen av bilene, jeg bor på østlandet med ræva veier og maaaassssseeee fartsdumper..
Erlend E30 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 ok. hva med vinterstid ? vil den bli enda lavere med 14" vinterdekk ?
Tronstad Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 bilen blir jo ikke noe laver / høyere om du har 19 " eller 14 " så lenge du følger etter med rett dimensjon med dekka, større felg = lavere gummi, mindre felg mere gummi ! så den er da like høy hele tiden den
Erlend E30 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 ok nå skjønner jeg men har sett litt på originale M-tech fjærer hvor mye senker M-tech fjærer ? 25 mm ? er de stiv ? har ikke lyst på å ha så veldig stiv bil men vil ha litt komfor og stiv som er behagelig å kjøre med er så utrolig dårlige veier her på vestlandet.. har ikke tenkt å senke 60/40 men 35/20 feks senkefjærer h&r eller eibach 35 mm og m-tech fjærer bak 20 mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå