xzeron Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Selger min bil pg av mangel av tid til å fikse den =) Km stand 314000 farge Sort metalik intriør grå Dette er ein 318is (2dørs) Bilen ble på kjørt i ein rundkjøring så den har ein liten skade høre hjørnet fremme =) Bilen er ikkje skeiv i vangene elller noe, Positive med bilen K-sport understell tuv gokjent (ny pris ca 12000) Gs caber justering bak pris ukjent el vinduer hella sorte engle eyas med blå ringer ( den på høre side har knekt fester) (ny pris ca 4000 ) De som er skadert på bilen er grill rammen blinklyse høre side, fram fanger fikk eg tak i brukt men den har ein sprekke i høyre hjørne (M-tech) Bilen står med helt nye vinter dekk =) Bilen må lakkes pg av sliten lakk, bilen er fin for rust, for mye å skrive om bilen så ta kontakt for mer info å ein hygelig prat =) Selger for 15000 Ta kontakt på tlf 94974754 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 bilder av bilen ? eu ok og skilter ? motor,gear,drivverk og understell sånn ellers stand da ? bor ikke langt unna, kunne tenke meg å sett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 kontakt meg på tlf 94974754 viss derre er intrisert i bilder eller mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Selger min bil pg av mangel av tid til å fikse den =) Km stand 314000 farge Sort metalik intriør grå Dette er ein 318is (2dørs) Bilen ble på kjørt i ein rundkjøring så den har ein liten skade høre hjørnet fremme =) Bilen er ikkje skeiv i vangene elller noe, Positive med bilen K-sport understell tuv gokjent (ny pris ca 12000) Gs caber justering bak pris ukjent el vinduer hella sorte engle eyas med blå ringer ( den på høre side har knekt fester) (ny pris ca 4000 ) De som er skadert på bilen er grill rammen blinklyse høre side, fram fanger fikk eg tak i brukt men den har ein sprekke i høyre hjørne (M-tech) Bilen står med helt nye vinter dekk =) Bilen må lakkes pg av sliten lakk, bilen er fin for rust, for mye å skrive om bilen så ta kontakt for mer info å ein hygelig prat =) Selger for 15000 Ta kontakt på tlf 94974754 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 selge k-sport understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Kjøp heile bilen åså kan du jer ka du vill med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 hehe, har desverre ikke plass til flere biler nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xzeron Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 15k var litt mye syns jeg. Er den prutbar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå