Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nei så absolutt! Så få dager vi har fint vær i Tromsø må man faktisk bruke til noe annet!

Står å jobber med min egen E28 nå , mens en kompis sveiser tok jeg også å kjørte over bakluka med 3M fast cut bare for å teste =) hehe.. må nok lakke bilen :/

Neste gang jeg ser den skal jeg stoppe å ta en nærmere titt, å blir nok støtt å stadig da jeg jobber ca 150m lengere opp :P

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, nei så absolutt! Så få dager vi har fint vær i Tromsø må man faktisk bruke til noe annet!

Står å jobber med min egen E28 nå , mens en kompis sveiser tok jeg også å kjørte over bakluka med 3M fast cut bare for å teste =) hehe.. må nok lakke bilen :/

Neste gang jeg ser den skal jeg stoppe å ta en nærmere titt, å blir nok støtt å stadig da jeg jobber ca 150m lengere opp :P

Såpass. Er det mye jobb med din bil?

Bare å komme innom å ta en titt hvis du kjører forbi.

Skrevet

Er alltids litt jobb når man bynner å grave, men det er ett greit utgangspunkt =)

Jepp! Prøvde å se i hele dag, men så ikke bilen der da.. Står du der inne å skrur? Visst du trenger noen deler tenkte jeg at jeg skulle kjøre opp til MarkusE30 når han for hentet seg en kræsjet E28 om du trenger noen deler kan du slenge deg med :D

Skrevet
Er alltids litt jobb når man bynner å grave, men det er ett greit utgangspunkt =)

Jepp! Prøvde å se i hele dag, men så ikke bilen der da.. Står du der inne å skrur? Visst du trenger noen deler tenkte jeg at jeg skulle kjøre opp til MarkusE30 når han for hentet seg en kræsjet E28 om du trenger noen deler kan du slenge deg med :D

Ja, står der og skrur hvis jeg må, men prøver å skru minst mulig... Er så jævla lei av å skru på gammel mannskjit :)

Prøver å begrense meg til vedlikehold og enkel oppgradering, men men må jeg skru, så må jeg skru, sånn er det bare.

Det var derfor jeg solgte 325 prosjektet jeg hadde, og kjøpte denne.

Vet ikke om jeg trenger noe deler enda.

Skal på eu-kontroll om ikke alt for lenge, så da får jeg vel dommen :)

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Da var bilen EU godkjent, og nye felger og dekk dukker sannsynligvis opp i morgen, så nå begynner det å bli på stell.

Mangler bare senk, så er jeg fornøyd for i år.

Skrevet

Takk takk gutter :) Det blir vel bra til slutt.

Gnilb: Er ikke umulig at du møter denne i morra. Bruker den daglig.

Har dere skrota 525en dere hadde stående?

Skrevet

Da skal jeg holde øynene åpne!

Nei, den står her enda :P Mulig det er noen flere deler som vi skal fjerne først.

Skrevet
Da skal jeg holde øynene åpne!

Nei, den står her enda :P Mulig det er noen flere deler som vi skal fjerne først.

Okey.

Så den sto der sist jeg passerte Heggelia.

Jeg er interessert i bakstellet og styresnekka, så si ifra før den går på skroten :)

Dere skulle vel taue den dit, så det er vel ikke mulighet å hente noe enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...