SweetBMW Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Kan være veivaksel føler. På M52 motorn vil defekt veivføler føre til ikke start.
Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Kan være veivaksel føler. På M52 motorn vil defekt veivføler føre til ikke start. er det impulsgiver du mener?
hao Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hvis det er slik at du ikke har strøm vil ikke bilen starte på trillstart. Det må være nok strøm til elektronikken. Mener å huske at den kutter ved 10,8 volt
danihaue Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Skjekket om det er bensin på tanken? kan jo hende at bensinmåleren din er defekt?
Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Skal fylle på en 20liters kanne med bensin, men tror ikke det er det, men håper jo at det bare er en liten bagatell :S Noen andre som har en anelse om hva som kan være galt?
Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Har testet å byttet til et annet batteri som var fullladet, det funket ikke da heller. så er vertfall ikke batteriet. men vist jeg åpner opp til den veivaksel føleren, da må jeg vell bytte pakning også, for det har jeg ikke liggende. Men det virker jo som at motoren funker, den rister når jeg vrir om tenninga, og prøver å tenne for hare livet... Rart.
Bjørn 320 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hvis det er slik at du ikke har strøm vil ikke bilen starte på trillstart.Det må være nok strøm til elektronikken. Mener å huske at den kutter ved 10,8 volt Kan nok ikkje vere det, startmotoren hadde ikkje dratt så godt rundt med 10,8 volt.
Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Hvis det er slik at du ikke har strøm vil ikke bilen starte på trillstart.Det må være nok strøm til elektronikken. Mener å huske at den kutter ved 10,8 volt Kan nok ikkje vere det, startmotoren hadde ikkje dratt så godt rundt med 10,8 volt. jeg kan flytte bilen på startmotoren, så det må være godt nok med volt/strøm på batteriet... er manuellt gir forestenn
Johannes1993 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Impulsgiver ja. Føler, giver, det er det samma hvordan kan jeg finne ut om denne er gåen? e må vell ha nye pakninger å slikt vis e åpner inn till den ? Kan det være hjernen på bilen som har "røket" eller klikket litt??
hao Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Trenger ikke noen pakninger. Del nr 9 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ming_case/
wabby Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Ta av oljelokket, dra ut peilepinnen og kinn som faen... Så kommer den. Ta på mer strøm om du ikke får det til. Kjent feil.... Skjedde ofte på dritten min om jeg startet den og stoppet den rett etterpå. Bygde seg noe form for trykk et sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå