Gå til innhold

Slett tråden

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Shit, ser jo nesten photoshoppa ut? :S

men må si at det er en meget pen bil du har fått deg! ;) importert denne? ble aldri solgt 525 originalt i Norge såvidt jeg vet?

Ellers er vi mange som kniver om å ha "penest e39" :P så får vel bare ønske deg velkommen i gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, ser jo nesten photoshoppa ut? :S

men må si at det er en meget pen bil du har fått deg! ;) importert denne? ble aldri solgt 525 originalt i Norge såvidt jeg vet?

Ellers er vi mange som kniver om å ha "penest e39" :P så får vel bare ønske deg velkommen i gjengen ;)

Ja er import :P Gamle bilen til ESveen.

Ja bilde hva ikke akkurat så bra XD tatt me dritt telefon me dritt kamra XD og regnvær.

Får håpe på bedre vær til helga så jeg får tatt noen syke bilder;) Jepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ganske bestemt at M54B25 ble solgt i Norge..

E39 525i ble solgt ny i Norge fra faceliften kom i produksjon (09/2000) og frem til produksjonen av E39 gikk ut, men volum-modellen var 520i. Mener bestemt at det var en nokså markant prisforskjell på 520 og 525 ny (ca. 120.000,-), noe få nordmenn ikke ønsket å betale for de 23 ekstra hestekreftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville du slette topicen? Grattis med nye felger btw!

tenkte jeg skulle lage en ny på prosjekt men ombestemte meg. ja felgene bli bra. men senter koppene passet ikke helt i rød, + at det hva jalla kvalitet det bss merkene har begynt og løstne fra koppene. så blir en tur på GS på torsdag og få tak i bmw senter kopper kanskje i carbon. Lykte senkerene er blitt fjernet hva en stor feil og montere de på .

Og kanskje skifte til svarte nyrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...