Toor1988 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hvis alt går etter plana så blir det grundig vask ( Motorrom og helebilen i alle kroker) og polering:D i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Bare å kjøre på Disse blir fantastisk fine etter litt detailing E39'en min fikk glansen den fortjener etter jeg gikk over med maskin og produkter fra Scholl og Swisswax !! Fin bil forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Da blir det nye felger i morgen etter jobb Blir også kjøpt Polert fjærbeinstag GS Hyper Track 8,5*19 ET20 og 9,5*19 ET25 med 235/35-19 og 265/30-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Da er ny felgene montert Men ser en ting som må gjøres og det er spacere for å få felgene gjevnt me hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Shit, ser jo nesten photoshoppa ut? :S men må si at det er en meget pen bil du har fått deg! importert denne? ble aldri solgt 525 originalt i Norge såvidt jeg vet? Ellers er vi mange som kniver om å ha "penest e39" så får vel bare ønske deg velkommen i gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Shit, ser jo nesten photoshoppa ut? :S men må si at det er en meget pen bil du har fått deg! importert denne? ble aldri solgt 525 originalt i Norge såvidt jeg vet? Ellers er vi mange som kniver om å ha "penest e39" så får vel bare ønske deg velkommen i gjengen Ja er import Gamle bilen til ESveen. Ja bilde hva ikke akkurat så bra XD tatt me dritt telefon me dritt kamra XD og regnvær. Får håpe på bedre vær til helga så jeg får tatt noen syke bilder;) Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Mener ganske bestemt at M54B25 ble solgt i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 hmm... kanskje, men av en bekjent som har jobbet i bmw i ørtentoogfør år hørte jeg at den ikke ble solgt i norge :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Mener ganske bestemt at M54B25 ble solgt i Norge.. E39 525i ble solgt ny i Norge fra faceliften kom i produksjon (09/2000) og frem til produksjonen av E39 gikk ut, men volum-modellen var 520i. Mener bestemt at det var en nokså markant prisforskjell på 520 og 525 ny (ca. 120.000,-), noe få nordmenn ikke ønsket å betale for de 23 ekstra hestekreftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Da er det kommet nye bilder me ny felgene. De røde senter koppene blir skiftet ut siden koppene hva jalla kvalitet, og jeg synes det ikke passer på bilen i det heletatt blir enten svart bss eller bmw kopper i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Hvorfor ville du slette topicen? Grattis med nye felger btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hvorfor ville du slette topicen? Grattis med nye felger btw! tenkte jeg skulle lage en ny på prosjekt men ombestemte meg. ja felgene bli bra. men senter koppene passet ikke helt i rød, + at det hva jalla kvalitet det bss merkene har begynt og løstne fra koppene. så blir en tur på GS på torsdag og få tak i bmw senter kopper kanskje i carbon. Lykte senkerene er blitt fjernet hva en stor feil og montere de på . Og kanskje skifte til svarte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Lurer på effektanlegg står mellom supersprint og simons. noen som har en mening om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toor1988 Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 hva utsatt for kollisjon i dag Se første side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Fin bil!! Synd med kollisjonen, men så heldigvis ikke så kritisk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå