Gå til innhold

SL Performance E30 M3 (replica) Turbo "Blackbird"\ Reportasje på Drifted.com

slperformance
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen kjenner jeg igjen, du kom bort til meg på acr å kjøpte av meg 2 vippearmer:) veldig fin bil du har bygget deg!:)

Ja, takk for handelen og hyggelig prat... Vippearmene holdt resten av helgen, men på en cruisetur her hjemme gikk begge to på cylinder nr 2.. Så nå blir det ppf sine..

Hvis jeg iløpet av vinteren nærmer meg din effektkurve så skal jeg bli kjempefornøyd. Du kjørte med sc6265? A\r 0.82 eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer bra det ja :) ja kurven min er jeg meget fornøyd med :) bytt turbo og senk turtallsperra! jeg kjører KONSTANT på sperra som ligger på 6000rpm og har ikke tatt en eneste vippearm, de siste 800rpm er jo ingen vits i, for du klarer over 600whp selv med lite rpm :wink: men det går nok bra om du bytter til ppf sine, jeg har orginale nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer bra det ja :) ja kurven min er jeg meget fornøyd med :) bytt turbo og senk turtallsperra! jeg kjører KONSTANT på sperra som ligger på 6000rpm og har ikke tatt en eneste vippearm, de siste 800rpm er jo ingen vits i, for du klarer over 600whp selv med lite rpm :wink: men det går nok bra om du bytter til ppf sine, jeg har orginale nemlig.

Ligger ann til en Presicion turbo... Men er ikke helt avgjort hvilken enda... Utvlaget er stort.

Tja, 600Whp... Da må jeg opp på bensinsiden... Hva har du der? 2stk 044 pumper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 year later...

Hei alle sammen....

Denne lever i beste velgående.... Faktisk bedre enn noen gang!

Etter ett stempelhavari ifjor, så har det gått prikkfritt!

Har vert innom ett par motoroppsett, men nå er det bare å fylle bensin å kjøre!

I vinter har jeg våttslipt de lakkfeil som var, jeg la 5 liter klarlakk på denne så det skulle være tilstrekkelig....

Grunnen til lav aktivitet og lite bilder er enkel, bilen kjøres daglig(nesten, på sommerstid) og jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra biltilsynet.... Men nå er bilen forhåndsgodkjnet hos Sfoor og forevist lokal trafikkstasjon, jeg venter på svar derifra....

Eller så blir bilen å se på Målselv Racing Team sin stand på Acr nå neste helg....

Hvis det er flere som har bilder, så er det bare å legge de ut....

Har forresten 2 stk slike bakfelger med dekk til salgs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...