rune152 Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Hei! hva er symptomene på at det er på tide å skifte olje i gearkassen? Kjører en del med campingvogn i sommersessongen og da kan det vel være greit at gear kassen får litt omsorg. 520 ia 99mod.
broderaron Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 er bare å sette igang. hvis det oppstår symptomer er det kanskje allerede forsent.
rune152 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ok. Hadde en MB i sin tid og den gang mener jeg at jeg hørte noe om at vist den "nøkket" når den girte så kunne det være et tegn på lite olje eller så.... Kassen i 520 min bruker litt tid på å gå i gir fra p til d, men mulig det er vanlig. Har ikke kjørt noen andre av denne typen så har ikke noe å sammenligne opp mot..
Reef89 Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Kassa nøkker og girer sent på BMW og ja, men bør begynne med engang etter første sympton oppstår.
Bayerfan Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Tror det er smart å skifte oljen på girkassen. Skift filter, rengjør bunnpannen og magneten. Fyll iht instruksen.
Oxford Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Annbefalingen fra ZF er å bytte olje og filter annenver innspeksjon 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå