Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Ser ut som det ordner seg nå ja blir det oppstart denne sesongen? Jepp, når du har henta bilen min
ole_chr Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Ser ut som det ordner seg nå ja blir det oppstart denne sesongen? Jepp, når du har henta bilen min ja bare kom med bil og henger så skal jeg hente den
ole_chr Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Vi tar det i mai en gang må bli etter 13 mai og fyllanervan har jedd seg ;p
Frode_E30 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Vi tar det i mai en gang må bli etter 13 mai og fyllanervan har jedd seg ;p Hva skjer da? Enda en firmatur jeg har betalt for?
ole_chr Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Vi tar det i mai en gang må bli etter 13 mai og fyllanervan har jedd seg ;p Hva skjer da? Enda en firmatur jeg har betalt for? hehe neei ikke denne gangen, skal til tyrkia i en uke men du har sikkert betalt ett par prosenter av feriepengene mine da
Frode_E30 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Jepp! Skal få fraktet blokka på mandag håper jeg. Har også kjøpt shadowline dørlister utvendig og sort skinn dørtrekk forran og bak med shadowline list mot vinduet Bilen henter jeg om et par uker om alt går etter planen
Frode_E30 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Brukt baksete fra koed er bestillt i 0211 Anthrazit. (mørkeste farge med ruter) Lurer på om jeg skal ha delskinn dørtrekk som matcher baksetet eller sort skinn dørtrekk?
BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Personlig syns jeg skinntrekk passer dårlig medmindre det er til skinn stoler - blander du ser det ukomplett ut syns jeg:)
Frode_E30 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Personlig syns jeg skinntrekk passer dårlig medmindre det er til skinn stoler - blander du ser det ukomplett ut syns jeg:) Har sorte bøttestoler så du har sikkert rett at det ser ukomplett ut. Tror jeg går for delskinn da. Kanskje jeg bare skal selge skinn-dørtrekka da.
Frode_E30 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Og ny veiv er kjøpt inn. Kjipt at den gamle er ferdig balansert Fått gnikka litt på shadowline dørlistene idag. Skal bytte dem imorgen
stensheim Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 ja sånt er bånn men det ordner seg nå , hvilken veiv fikk du først da?
Frode_E30 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 ja sånt er bånn men det ordner seg nå , hvilken veiv fikk du først da? Fikk først m52b28 veiv, men stemplene var tydeligvis beregnet til 525Tds veiv... Skal skifte simringer i dekslene i for/bak kant av veiva, og sende til cylmo sammen med bunnpanna og diverse pakninger. HELE bunndelen skal settes sammen der, slik at jeg får garanti på jobben. Koster litt ekstra, men det toget er gått uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå