Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har det meste på stell, men nå har de rota ja. Jeg leverte med det jeg trodde var rett veiv (kjøpte veiv, råder og stempler som et kit fra privat person), men så viste det seg at stemplene stakk opp fra blokka, da mente de at de hadde funnet rett type veiv, veiva ble byttet likt i likt med min ferdig balanserte veiv og så montert. Nå er det fortsatt oppstikk på stemplene, og må ha veiv med mindre slaglengde. Nå er de på saken for å regne ut kompresjonsforhold med en veiv med 81mm slag.

Ser ut som det ordner seg, regningen skulle vi bli enige om, det som er kjipt er at er midtsommers allerede. I helga blir det montert original m20b25 motor, så får de bruke den tiden det tar å få sammen den andre blokka.

Skrevet
Er ute etter en preface b25 :mrgreen: menne blir ikke å kjøp noe motor med det første.. understell først :)

Hvorfor ska du ha preface? Kun fordeler med facelift motor.

Skrevet
Er ute etter en preface b25 :mrgreen: menne blir ikke å kjøp noe motor med det første.. understell først :)

Hvorfor ska du ha preface? Kun fordeler med facelift motor.

Njja.. ikke det jeg har lest med fram til :mrgreen: men facelift er fint til turbo bygg.. å preface til lett sugetrim.. å det er det jeg trur det blir før min del

Skrevet

Er det ikkje stort sett bare tenningsannlegg og mottor nett som er forskjell på preface og facelift mottor da?

Om ikke, hva er forskjellen?:)

Btw du fikk ordna med veivalg, kjipt når ting ikke går etter planen, men tror dette blør meget bra nå når den blir ferdig:), følger med:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Skrevet
Er det ikkje stort sett bare tenningsannlegg og mottor nett som er forskjell på preface og facelift mottor da?

Om ikke, hva er forskjellen?:)

Btw du fikk ordna med veivalg, kjipt når ting ikke går etter planen, men tror dette blør meget bra nå når den blir ferdig:), følger med:)

Er lavere komp i facelift motor, men den har bedre kam så hk antallet blir det samme. Den har også bedre trigger system og ryddigere ledningsnett.

Nye veiva sendes imorgen :D Satser på at det kommer til å bli rå effekt ja :wink:

Skrevet

Aha, ja er litt greier uten følere på kassa blant annet, men ossen blir det med facelift kam i preface mottor da?:), beklager ot..

Ja med dette oppsettet bør den gå temmelig verst:)), gleder oss til film:-D, m-tech 1 og er jo bare helt riktig!:))

Skrevet

Har vært å kjørt i halve dag, men det ble rett og slett så kjedelig at jeg parkerte hele greia i garasjen. Å gå fra 500 til 170hk var litt av et nederlag :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...