BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Hvilket bremse oppsett har du fram? Ser skikkelig bygd ut;)
Frode_E30 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Hvilket bremse oppsett har du fram?Ser skikkelig bygd ut;) Denne er bra bygd ja. Men den er bygd for å brukes, ikke for å stilles ut. Det er PPF Brembo 4-pot Kit som står på forran.
BMW E30 325 Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Adapter for å få på kalipter da? Syns det er gøy jeg, for den tar seg bra ut også
Frode_E30 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Ja, får med adapter. Bremsene fungerer meget bra. Takk for det
Devils Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Ser like bra ut som den har gjort alle gangan jeg har sett biln din Frode de gangan du har vært på ACR med den og funka like bra. Kjempe bra bygge det her.
Frode_E30 Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Takk for det Den har begynt å få sår i lakk osv, men teknisk finnes det ikke noe å sette fingeren på!! Tror jeg kommer på ACR til våren med ny-bremsa motor
Devils Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Joda noen småsår i lakk osv er nu og regn med sia du Faktiskt bruk biln for det den er bygd som men at du samtidig lik og ha det strøkent og bra. Bir spennanes og se når du kommer med ny bremsa motor om du kjør eller ikke kjør.
Frode_E30 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Joda noen småsår i lakk osv er nu og regn med sia du Faktiskt bruk biln for det den er bygd som men at du samtidig lik og ha det strøkent og bra. Bir spennanes og se når du kommer med ny bremsa motor om du kjør eller ikke kjør. Hvis jeg ikke kjører, så er det fordi den er solgt. Får se hva det blir til
Frode_E30 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Bilen fungerer supert nå, ble satt bort for vinterlagring for noen uker siden. Blir nok lagt ut for salg til våren. Pris: 129.000,-
Frode_E30 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Lite nytt, har snakket med Geir Haugen om bremsing til våren. Har en som sier han er meget interessert, men har bestemt meg for å beholde den værtfall til våren for å få kjørt litt med den! Da kommer han også for å prøve den
Frode_E30 Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 Da var denne solgt. Ganske trist da jeg har bygget den fra scratch. Ønsker ny eier lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå