Knutern_e36 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Ja, det var helt fantastisk vær! Storkosa oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Ja, det vil jeg tro! Får vel ikke blitt bedre Fin bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Takk takk, fin din også! Gleder meg til å få tak i flere bilder fra treffet! Utrolig masse flotte biler der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Takk Flere bilder, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Dere får fortsette tradisjonen.. Kanskje jeg har min bil klar til sommern 2012 ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Ble et kjempefint treff! Vi var vel rundt 30 biler innom breivika, og 21 biler i kolonne til finvikdalen.Der ble det grilling og kos! Regner med noen av gutta legger ut bilder fra treffet i denne tråden etterhvert:) Skal få lagt ut bildene jeg tok Knut, selv om jeg ikke er "noen av gutta" Må bare fått sett igjennom bildene og plukke ut de beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 For de av dere som har facebook kan jo ser noen bilder her : http://www.facebook.com/media/set/?set= ... .668317476 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnetteJ Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Bilder fra treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå