Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Hva går i reglene ut på har du en link å vise til? Er spent:-)

googlet ombyggingsregler! fant så frem til ei side om det! syntes det hele virket litt suspekt! tok meg en runde innom B.T å tok en hyggelig spørrerunde! å de sa at det skulle komme nye regler om dette! å datoen skulle vist stemme! skulle bli mere på linje med svenske #amatørbygd fordon" må da huske på at de nye reglene omhandler ikke små ombygginger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjelder da kun oppbygging av en enkelt bil helt fra grunnen av. Så kommer ikke til å gjelde for produserte biler (ala schulzen)

det er ikke hva jeg ble fortalt!

Da har det kommet noe nytt etter det da :) Hørte dette med oppbygging av biler fra grunnen av i sommer, var på nyhetene og visa versa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går i reglene ut på har du en link å vise til? Er spent:-)

googlet ombyggingsregler! fant så frem til ei side om det! syntes det hele virket litt suspekt! tok meg en runde innom B.T å tok en hyggelig spørrerunde! å de sa at det skulle komme nye regler om dette! å datoen skulle vist stemme! skulle bli mere på linje med svenske #amatørbygd fordon" må da huske på at de nye reglene omhandler ikke små ombygginger!

di regla har kommet allerede. sfoor er med på alle ombyginger nå og di ligger i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går i reglene ut på har du en link å vise til? Er spent:-)

googlet ombyggingsregler! fant så frem til ei side om det! syntes det hele virket litt suspekt! tok meg en runde innom B.T å tok en hyggelig spørrerunde! å de sa at det skulle komme nye regler om dette! å datoen skulle vist stemme! skulle bli mere på linje med svenske #amatørbygd fordon" må da huske på at de nye reglene omhandler ikke små ombygginger!

di regla har kommet allerede. sfoor er med på alle ombyginger nå og di ligger i sverige.

ikke i krsund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tor jeg dere må gå litt grundigere til verks! ta en titt på gasolin sin side! der har de en link til hva jeg snakker om! å siden dette forslaget skal ut til høring 01.01.13 så er disse reglene ikke helt kommet i boks enda!! så hvis de fleste B.T har begynt med disse reglene FØR de er tredd i kraft må jeg si de er forut sin tid! kan til tider være lurt å LESE litt før en kommer med påstander! jeg har blitt bedt av B.T å vente med å sende noen søknad på hva jeg skal bygge om til ETTER overnevnte dato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...