Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Sorry for OT her no Halfdan.. :P

Ja her er glise hans.. Ser han på rudskogen i juli tror jeg om han ble ferdig med den... 2 år siden warsteinern var på veien sist.. Alt av understell er nytt, og all rust under/motorromm er tatt :)

v3d3fb6h5gaat10857to.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for OT her no Halfdan.. :P

Ja her er glise hans.. Ser han på rudskogen i juli tror jeg om han ble ferdig med den... 2 år siden warsteinern var på veien sist.. Alt av understell er nytt, og all rust under/motorromm er tatt :)

v3d3fb6h5gaat10857to.jpg

Pen bil, men grusome felger! Er det omsveisa eller ekte M3? Ut fra bildet vil jeg sei omsveisa/ombygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for OT her no Halfdan.. :P

Ja her er glise hans.. Ser han på rudskogen i juli tror jeg om han ble ferdig med den... 2 år siden warsteinern var på veien sist.. Alt av understell er nytt, og all rust under/motorromm er tatt :)

v3d3fb6h5gaat10857to.jpg

Hva får deg til å tro d? ;)

Pen bil, men grusome felger! Er det omsveisa eller ekte M3? Ut fra bildet vil jeg sei omsveisa/ombygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med håkon. litt mye oftopic her nå. bare si fra når du er i byen pedi så kan jeg sikkert komme og hente deg så du får bli med og se på bilen.

har tatt med bilen på jobb igjen nå. for siste pussinga polering og montering av motor eksos bygge osv:)

kommer kanskje bilder senere.

og ang farge. den blir grå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...