Iv3rs3n Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Skal komme å ordne coupevifta når jeg kommer hjem fra fattern Halfdan.. Er vel kjekt å kjøre i regnet uten den?
knut_olestad Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Vel, var det nå vi alle skal kreve en skikkelig photoshoot?
Iv3rs3n Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Får vel vente på litt bedre vær tenker jeg, mtp at det regner å overskyet hele tiden nå..
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Vel, var det nå vi alle skal kreve en skikkelig photoshoot? Jeg skal til KR en dag det blir pent vær og prøve å få til en "skikkelig" photoshoot Men akk nå regner det kattepuser og våte hunder, så er ikke helt rette forholdene!
H_Vatn Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 det blir vell skikkelige bilder endag i nermesteframtid ja. er ikke så morro og bruke denne i regnet nei anders:P hvertfall ikke når coupevifta ikke funker:P noen dårlige bilder tatt etter jobb i dag:)
knut_olestad Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Sånn liker vi, du er jo en glimrende fotograf
H_Vatn Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 hadde det ikke vært for at det begynte og regne rett etter jobb så hadde jeg vell fått fram bedre bilder enn det der:)
knut_olestad Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Forresten er det jaggu nøyaktig 2 måneder siden starten på tråden i dag
Erlendmelk Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Forresten er det jaggu nøyaktig 2 måneder siden starten på tråden i dag Det er det sykeste av alt !! Forresten, er den godkjent med motoren du satte i?
Iv3rs3n Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Liker det jeg ser! Gleder meg til å komme hjem å ta en nærmere titt
daigzen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Har ikke ord! Få tatt noen skikkelig bilde nå, så eg får meg et nytt bakgrunnsbilde på pcen her!
Morty999 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 til helga så skal vi få tatt noen fete bilder får bare håpe været et med oss
daigzen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 til helga så skal vi få tatt noen fete bilder får bare håpe været et med oss "likerknappen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå