Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Roger mener han har gjort alt med denne bilen sikkert.. som jeg har sakt mange ganger før og aldri lakt sjul på så har jeg fått mye hjelp med bilen. Hvertfall fram til den var lakkert. Og er det noe jeg angrer på så er det at jeg tok i mot hjelp for det har ikke vært noe annet enn faenskap etterpå. Og hvorfor og hva son er problemet synes ikke jeg at passer seg her så derfor har jeg helst sett meg frabedt de kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger mener han har gjort alt med denne bilen sikkert.. som jeg har sakt mange ganger før og aldri lakt sjul på så har jeg fått mye hjelp med bilen. Hvertfall fram til den var lakkert. Og er det noe jeg angrer på så er det at jeg tok i mot hjelp for det har ikke vært noe annet enn faenskap etterpå. Og hvorfor og hva son er problemet synes ikke jeg at passer seg her så derfor har jeg helst sett meg frabedt de kommentarene.

Kjenner til det selv. Er en grunn for at jeg gjør alt alene, og ikke lar kompiser engang hjelpe meg med bilen, for det kan fort bli sjalusi osv.

Når man har hjulpet noen med en bil så skal man ikke bli sjalu og irritert når man får en artikkel i StanceWorks, men man skal bli glad på deres vegne. Å Roger her kan heller tenke at han har hjulpet med å få den artikkelen og ikke drive å skrive dritt om det her :P

Forresten, vell fortjent og gratulerer så mye med artikkelen! Leste hele greia å var ganske bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger mener han har gjort alt med denne bilen sikkert.. som jeg har sakt mange ganger før og aldri lakt sjul på så har jeg fått mye hjelp med bilen. Hvertfall fram til den var lakkert. Og er det noe jeg angrer på så er det at jeg tok i mot hjelp for det har ikke vært noe annet enn faenskap etterpå. Og hvorfor og hva son er problemet synes ikke jeg at passer seg her så derfor har jeg helst sett meg frabedt de kommentarene.

jeg har aldri sagt at jeg har gjort alt med denne bilen å d kommer jeg aldri til å gjøre! MEN utakk er verdens lønn! hadde noen få kriterier for å hjelpe halfdan!! å d har han fortsatt tilgode å gjøre opp for! å det er ikke bare til meg!! dette gjelder også flere andre! så hvis dere mener at dette er unormal oppførsel så kan dere mene d! det er tross alt snart et år siden jeg lakkerte bilen å ingen verdens ting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger mener han har gjort alt med denne bilen sikkert.. som jeg har sakt mange ganger før og aldri lakt sjul på så har jeg fått mye hjelp med bilen. Hvertfall fram til den var lakkert. Og er det noe jeg angrer på så er det at jeg tok i mot hjelp for det har ikke vært noe annet enn faenskap etterpå. Og hvorfor og hva son er problemet synes ikke jeg at passer seg her så derfor har jeg helst sett meg frabedt de kommentarene.

Kjenner til det selv. Er en grunn for at jeg gjør alt alene, og ikke lar kompiser engang hjelpe meg med bilen, for det kan fort bli sjalusi osv.

Når man har hjulpet noen med en bil så skal man ikke bli sjalu og irritert når man får en artikkel i StanceWorks, men man skal bli glad på deres vegne. Å Roger her kan heller tenke at han har hjulpet med å få den artikkelen og ikke drive å skrive dritt om det her :P

Forresten, vell fortjent og gratulerer så mye med artikkelen! Leste hele greia å var ganske bra :D

dette har ingenting med å være sjalu! artikkelen syntes jeg var bra jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et smålig innlegg, blækkbankarn.

ka e d som e smålig med å skrive et spørsmål om dette er et diskusjonforum? har heller ikke skrevet noe smålig!

Nå var det riktig nok ikke at du skrev et spørsmål jeg mente var smålig.

Slike ting tar du med vedkommende på PM eller noe slikt, du skriver ikke i tråden her med formål å svartmale trådstarter. Skam deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...