M3 Yngve Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Mangler RH felger å bytte litt på bare nå Er så sykt kult stuk på denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Gleder meg til å se den igjen - forhåpentligvis med hel bakpart denne ganga Mer riktig enn dette kan det jaggu ikke bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 [ Bilde ] Enkelte ting man bare blir glad av å se rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Mangler RH felger å bytte litt på bare nå Er så sykt kult stuk på denne nå Ja. Synes du kan gi de til meg:) Takk:) blir nytt stuk snart;-) Vakkert Takker:) Gleder meg til å se den igjen - forhåpentligvis med hel bakpart denne ganga Mer riktig enn dette kan det jaggu ikke bli! Det blir ikke så mange ukene til skal du se:-) skal inn på verkste igjen neste uke så [ Bilde ] Enkelte ting man bare blir glad av å se rett og slett Hehe ja er sant det:) I går så eksploderte bakdekket mitt pga bak felgen hadde sprukket igjen så nå blir det ny tønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardk Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Litt surt det der da :/ har ennå ikke fått sett den i ferdig tilstand, men blir vel en tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Fikk besøk fra østlandet i går så i dag blei det montert ei 044pumpe og ladetrykket passerte såvidt 1,3bar som er 1bar mer enn før. Og hmm ja. Det virker! Ble nesten litt redd jeg og tror morten aldri glemmer annsiktsutrykket mitt etter 3gir ble tømt på nulltid! Stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 ikke slit ut understellet mitt da morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Hehe. Neida blei overrasket av m30'n på vei hit. 0,88 på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 1.3 bar på original innmat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Morten har dratt 1.6bar utav en original m30, så 1.3 er vel bare småtteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Org ja pedi bil går BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Morten har dratt 1.6bar utav en original m30, så 1.3 er vel bare småtteri Morten har også havarert x-antall M30'r.. Er vel ingen av de turbomotorene hans som har holdt særlig lenge, I'm just saying.. Når blir schulzen benket så vi får noen tall på effekten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Hvilken m30 raset jeg moe? Foruten toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Vel.. du har vel til dags dato ikke holdt en M30 i drift over lengre tid med overladning så du kan jo ikke si du har "utprøvd" det. Å få en motor til å gå med skikkelig overladning over en kortere tid er ikke vanskelig, er i lengden det tærer på motoren. Men nok om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå