cslarntsen Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Vår schulz er og blir en 525 aut. og den står til lakkering nå, får den igjen om ca 1 mnd. Og dere kommer til å bli så kjempeskuffet da dere ser den for den blir sølv met med svart skinn og tilnærmet orginal ellers men den er og blir vår )))))) Mvh Bmw Marianne
Pedi Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Vår schulz er og blir en 525 aut. og den står til lakkering nå, får den igjen om ca 1 mnd. Og dere kommer til å bli så kjempeskuffet da dere ser den for den blir sølv met med svart skinn og tilnærmet orginal ellers men den er og blir vår )))))) Mvh Bmw Marianne Ikke skuffet i det hele tatt, kun glad for at bilen ikke rustet vekk tilslutt...
hylle Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 transporteren skyvedører på begge sider? tror jeg har eid den tidligere isåfall! Jævla rå biler.. hehe, men sliter med å dra henger med de der ja!!
H_Vatn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Gleder meg til å se denne sidelengs igjen Sidelengs? Nei vettu va. Kun runde tider her i gården gitt! Vår schulz er og blir en 525 aut. og den står til lakkering nå, får den igjen om ca 1 mnd. Og dere kommer til å bli så kjempeskuffet da dere ser den for den blir sølv met med svart skinn og tilnærmet orginal ellers men den er og blir vår )))))) Mvh Bmw Marianne Bra dere holder den orginal:) skulle vell egentlig gjort det jeg og for og bevare verdien på den men den skal jo ikke selges denne heller så spiller ingen trille hvem som har mappet bilen din forresten? Morty999 har stått for mappinga på denne etter vei transporteren skyvedører på begge sider? tror jeg har eid den tidligere isåfall! Jævla rå biler.. hehe, men sliter med å dra henger med de der ja!! Den har skyvedører på begge sider ja. Var solgt ny i Krsund og er Ux reg og vi er eiere nr 4 så tror ikke du har eid denne:-) Klarer fint og dra henger andros kjørte nettopp til trheim med henger og e30 på
Pedi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Må innrømme at jeg liker bedre og bedre den fronten din nå, Halfdan... Fortsett å pøs på med bilder, så kan det være at jeg blir overbevist til over helga, hehe...
Christer Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Snakkas der oppe:) må vel ha ei øl i kveld
Stale_H Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Må vel renne rusbrus på ei ølflaske hvis du skal få halfdan til å drikke øl hehe, Lykke til på gatebil!
matsi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Jeg vil på gatebil å se denne bilen..!! Meeen selvsagt er det jobb i helgen
helland Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Jeg vil på gatebil å se denne bilen..!!Meeen selvsagt er det jobb i helgen +1
Hawkon88 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Hvilken henger har du? Selv vurderer jeg Brian James.. Du må endelig legge ut noen fler bilder av transporteren
M3 Yngve Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Brian er konge henger, kjøpes lettest oss Molles.no
///MoePower Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Må vel renne rusbrus på ei ølflaske hvis du skal få halfdan til å drikke øl Ikke mobb rusbrus, øl smaker piss! Men sterkere saker er bra ;P
fizn Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Må vel renne rusbrus på ei ølflaske hvis du skal få halfdan til å drikke øl Ikke mobb rusbrus, øl smaker piss! Men sterkere saker er bra ;P Kunne ikke blitt mer enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå