Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Lag ny tråd med en gang:-)) hehe

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

ikke noe vits i det da det ikke skal skje noe annet enn at den skal på lagrning til og begynne med:) meen det sa jeg sist og da.. :lol:

Mr.Schulz.....hadde vært kult om denne ble KLISS orginal [-o<

sorry mac.. må nok skuffe deg der 8) men lover og ikke skuffe når den er klar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg ble sykt gira da vi så den der tilsalgs! hadde vært kult med en ''kopi'' av Jeremy Whittle sin e28, bare som vogn da. blir vel ikke skuffet uansett hvordan den blir så det. lag ny tråd på den der med en gang! schulz er rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sitte på gjerdet og vente i spenning da ;) Skal bli moro og se hva som blir resultatet av dette! Frykter jeg må komme på en liten inspeksjon igjen om ikke så lenge :)

bare stikk innom det. e litt kaos no kan du si da sia vi hell op og flytta verkste:)

en kompis av meg ble sykt gira da vi så den der tilsalgs! hadde vært kult med en ''kopi'' av Jeremy Whittle sin e28, bare som vogn da. blir vel ikke skuffet uansett hvordan den blir så det. lag ny tråd på den der med en gang! schulz er rått!

hehe. har ei plan bilen til Jeremy er sykt fet. men denne blir ikke det samme ;) ny tråd kanksje. men ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Begynt på dn nye?:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Hehe nei.. Har en jævla e30 touring som tar det meste av tid osv nå. Så er vi ikke kommet helt på plass i det nye "lille" verkste oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...