Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

ikke noe å si på arbeislysta hr.vatn :)

begyner og bli litt sliten og lei nå:P har trossalt brukt noen timer:D

Hadde alle hatt slik pågangsvilje, peiling, tid og penger til å holde på slik hadde det jammen vært maaange strøkne BMW'er rundtom! :D

*Bøye seg i en støvhaug*

pågangsmotet har det ikke stått på nei egentlig, den peilinga jeg har fått har ikke vært gratis. har sitti og lest innpåforumet her siden 2006 og hatt mine biler siden den gang så har fått det den veien. tidskjema på denne bilen og budsjettet er sprengt for lenge siden men det blir jævlig bra til slutt føler jeg selv hvertfall.

Hadde alle hatt slik pågangsvilje, peiling, tid og penger til å holde på slik hadde det jammen vært maaange strøkne BMW'er rundtom! :D

Ja, og legg gjerne til ledige timer, ungefritt og ingen kjerring som maser:)

Jeg var på besøk i garasjen til Vatn på mandag, mens jeg ventet på flyet mitt videre.

Ble henta på flyplassen av 2 trivelige ungdommer i en mindre trivelig E30 (hehe...).

Fikk kikka på denne Schulz'en, og kjente igjen at det stakk i meg tanken på at jeg hadde en slik en selv for endel år siden... Heldigvis så er den i Sammiguns eie nå, så den er nesten i familie, så og si ;)

Hadde det morro i Kristiansund, og vil takke for gjestfriheten som ble meg vist. Kanskje vi kan ta det igjen en gang senere, når bilen er ferdig?

haha e30en der er mindre trivelig ja! synd jeg ikke hadde en godbil(les e28) oppe og gå akkurat da. så hadde vi kanskje trivdes de minuttene vi kjørte bil:P

var morro at du ville ta turen innom:) nestegang så får vi dra og se på det andre bilene blandt annet den med vognkortet av gull;) er bare og si fra når du vet du skal inærheten det:)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alle hatt slik pågangsvilje, peiling, tid og penger til å holde på slik hadde det jammen vært maaange strøkne BMW'er rundtom! :D

Ja, og legg gjerne til ledige timer, ungefritt og ingen kjerring som maser:)

Jeg var på besøk i garasjen til Vatn på mandag, mens jeg ventet på flyet mitt videre.

Ble henta på flyplassen av 2 trivelige ungdommer i en mindre trivelig E30 (hehe...).

Fikk kikka på denne Schulz'en, og kjente igjen at det stakk i meg tanken på at jeg hadde en slik en selv for endel år siden... Heldigvis så er den i Sammiguns eie nå, så den er nesten i familie, så og si ;)

Hadde det morro i Kristiansund, og vil takke for gjestfriheten som ble meg vist. Kanskje vi kan ta det igjen en gang senere, når bilen er ferdig?

hahaha ungefritt å ingen kjerring som maser vært flott d!! under dette prosjektets gang har vell fruen truet med å kaste meg ut minst 3 ganger i uka!! men nå er det sluttspurt.. er slik veldi nærme mållinja... skal vell få sprøyta på noe blank lakk på bilen forhåpentli til neste helg håper! jeg skal da drikke meg så dritings at jeg slipper å ha mareritt om linjer som skall passe,flater som skal være frie for flimmer osv osv osv....................... blir en jævli fin bil til slutt dette! men duuu hvor jeg HATER den!!!!!! :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder på hverdag:) kom fra verkste nå. skal stå opp og på jobb igjen kl 7! korte kjekke dager for tiden:) kommer vell noen bilder når sprøyta har blitt svinga igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å denne blir så jævlig rå! Håper virkelig jeg får tak i en sånn engang:-D

Enig med deg at dette er rått.

Men jeg forundrer meg meg litt over at det er så mange her inne som nå vil ha Schulz - for når min venn Sammigun skulle selge den ene han hadde, så var responsen lik null. Dvs, alle som var interessert sa vel det ca samme "hadde jeg hatt peng, så..." - men han skulle vel bare ha latterlige 15 lapper eller no, for en så sjelden bil. Og det var jo en 525 Schulz, med full M-Tech...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...