Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Å denne blir så jævlig rå! Håper virkelig jeg får tak i en sånn engang:-D

Enig med deg at dette er rått.

Men jeg forundrer meg meg litt over at det er så mange her inne som nå vil ha Schulz - for når min venn Sammigun skulle selge den ene han hadde, så var responsen lik null. Dvs, alle som var interessert sa vel det ca samme "hadde jeg hatt peng, så..." - men han skulle vel bare ha latterlige 15 lapper eller no, for en så sjelden bil. Og det var jo en 525 Schulz, med full M-Tech...

Jeg ringte på den med en gang jeg så den og sa jeg ville ha den. Men siden jeg bodde så langt unna måtte jeg vente ett par dager før jeg fikk reist. Så han kom til og selge den til første som kom med pengene så jeg rakk d ikke:-( Har også vert i kontakt med han som hadde denne til hvatn for ett par år siden men da var den ikke til salgs:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å denne blir så jævlig rå! Håper virkelig jeg får tak i en sånn engang:-D

Enig med deg at dette er rått.

Men jeg forundrer meg meg litt over at det er så mange her inne som nå vil ha Schulz - for når min venn Sammigun skulle selge den ene han hadde, så var responsen lik null. Dvs, alle som var interessert sa vel det ca samme "hadde jeg hatt peng, så..." - men han skulle vel bare ha latterlige 15 lapper eller no, for en så sjelden bil. Og det var jo en 525 Schulz, med full M-Tech...

ringte og ville ha den selv jeg men da var den allerede bortlovd.

Den bilen havna i det minste på rett adresse :)

håper jeg denne gjorde og;)

Drittbra!!!

Gleder meg til å se den ferdig lakkert!

:D

bilen og delene er sprøyta med epoxy og sprøytesparkel. og noen av delene er grunna:) kommer noen mobil bilder snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hekta på skjermer og dører og justert inn igjen siden den må rett slipes:D blir vell ett strøk til med grunning i morgen igjen som skal våtslipes:) før det blir farge på den:)

226033_10150256409962611_534367610_7978429_2301105_n.jpg

281750_10150256432542611_534367610_7978772_5586876_n.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...