Østgaard Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Spent på om du rekker det jeg. Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Husk at hastverk er lastverk, Vatn... Lett å gå snarveier for å bli fortere ferdig, men da er det bedre å stå over et treff e.l. for å få best resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 enig med Ivar her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 har kunnet tatt med touringen på treffet idag. men valgte og la være. og heller gjøre den heelt ferdig over alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Bedre å vente på et 100% resultat, enn masse bilder fra et treff som viser ting som ikke er ferdigstillet. Folk har en lei tendens til å fokusere på negative ting, uansett hvor bra bilen ellers måtte være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Du sier noe der Pedi, allltid er det noen som skal finne noe negativ å si om en bil uansett hvor strøken den er...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Må si jeg er inponert over ståpå villa di. Og bra du venter til alt er på stell. Grattis med tidenes grommeste schulz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 fantastisk og komme hjem til 10 nye sider etter 2 ukers ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 ble litt skuffa da den ikke var med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 fikk meld av eiern på facebook halv 5 eller halv 4 i natt, da var den enda ikke ferdig, så han stod nok på til siste slutt tror jeg snakker om pågangsmot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Is i magen gutter, is i magen... De har jo vært hundre mann som har sprunget rundt chassiet og sørget for en formidabel progress, så vi er bare bortskjemt med updates. Arbeidet som gjenstår nå er tidkrevende og levner ikke akkurat plass til så mange arbeidshender. Så vi får bare smøre oss med tolmodighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 har noen bilder fra tidligere denne uka jeg kanskje kan dele med dere da:) siden det er så fint vær ute her i dag så ligger det ann til og bli en liten lufte tur gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 skulle jo hatt svarte baklamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Bilen er GRISEfeit men litt mørkere lamper bak og framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå