Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

måtte tilpasses litt før de blei shdowline;) orginallyktene må jo kappes i 2 vettu;)

på denne bilen så er det ikke en dritt som har passa rett på:P alt har måtta blitt tilpassa nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt å se...

Jeg har hatt en kjapp tur i garasjen selv, men det er ikke noe morro å oppdatere tråden, for det er ikkeno som viser liksom. Og de neste øktene jeg kommer til å ta i garasjen vil heller ikke vise igjen - så da er det kjekkere å lese om din bil istedenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) også burde du gjøre noe med resevehjulsbrønnen :P den så ikke så fin ut utenifra :P

når kan jeg komme med min ? =)

blir gjort noe med brønnen sjø kanikke være sånn!

ang når du kan komme med din så må vi diskutere litt:P

Fyyyyyy så heeeftig!! :D

Takk:D

Utrolig kjekt å se...

Jeg har hatt en kjapp tur i garasjen selv, men det er ikke noe morro å oppdatere tråden, for det er ikkeno som viser liksom. Og de neste øktene jeg kommer til å ta i garasjen vil heller ikke vise igjen - så da er det kjekkere å lese om din bil istedenfor...

bare og oppdatere det mange som synes det er kjekt og se fordi om det ikke vises!

begyner og se enden utvendig nå.:)

mvh

Halfdan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) også burde du gjøre noe med resevehjulsbrønnen :P den så ikke så fin ut utenifra :P

når kan jeg komme med min ? =)

ang når du kan komme med din så må vi diskutere litt:P

bare å diskutere det. ;) kan stå der hle vintern den ;) kommer ferdig ribbet til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi får se morten. er sinnsykt mye jobb og pusse opp en bil:P og jeg begynner egentlig og bli jævlig lei av og slipe og sveise og styre:P lyst til og kjøre og kose meg ei stund framover:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:D ja må sikkert senke litt til siden det akkurat ikke subba underkjøring nå:P synes faktisk den egentlig er lav nok selv da men, er en vellbygd bil tok ikke nedi på noen fartsdempere på tur hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...