Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er så imponert, jeg kan ikke gjøre annet enn å måpe!! har rett og slett ikke ord... Jeg har sett min del med fantastisk flotte biler, men denne tar virkelig kaka, og da mener jeg virkelig!! har aldri sett noe råere enn dette!!! jeg skulle virkelig ønske jeg kunne fått sett bilen din live en dag, om du skulle befinne deg på noen treff i sunnmørsområdet ;) Er virkelig imponert, og måløs, med tanke på innsatsviljen din og de som har hjulpet deg! 2 måneder på og få ferdig en så RÅÅÅÅ bil?!! det er ett under at det er mulig, og med ett så fantastisk resultat?!?!?! fy faen!!!! jeg bøyer meg i støvet....! GRATTULERER MED NORGES, om ikke verdens;) RÅESTE BMW, NOENSINNE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er blitt skikkelig bra nå. Men hvordan ligger det an med interiør og motorrom da? Snart klar for bilder derfra og?

motorrommet skal få seg en liten vask. så er vell det ca klart:P interiør er det værre med. har ikke fått begynt og lage plater baki enda men framme begynner det og bli bra:) kommer vell bilder av det snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de skulle vært breiere bak...

Men hvordan er det å kjøre med Coilovers'ene da? Hopp og sprett...??

veldig god og kjøre. er ganske lav da så du må følge med litt om den spretter. ja og nei. ikke så jævlig egentlig. står på det stiveste fram nå.

Du, når jeg vinner i lotto, hvor mye må jeg ut med for bilen da? ;):)

hehe. si det du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...