H_Vatn Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 den ser ut som ett vrak:) hvertfall synes jeg dere burde tro det sånn at dere ikke blir skuffet hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Spennende å få sett denne i dag! Tatt en del bilder også så da har jeg litt redigering som må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Heyy, Bilder!!! Gleder meg... !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Til de som tok bilder. Bare og legge ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Det var en utfordring å ta bilder å denne bilen, ettersom at hele folkemassen på treffet klynget seg rundt den med en gang han kom inn på parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Stakkars alle andre som har jobbet masse med bilene sine og synes bilen sin er pen og spesiell, så kommer du og tar all oppmerksomheten Men det er fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Stakkars alle andre som har jobbet masse med bilene sine og synes bilen sin er pen og spesiell, så kommer du og tar all oppmerksomheten Men det er fortjent! haha, følte du deg truffet der? fine bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Denne stjal alt av oppmerksomhet da den rullet inn. Hadde vell kunne snappet publikumsprisen om du hadde dukket opp litt før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Stakkars alle andre som har jobbet masse med bilene sine og synes bilen sin er pen og spesiell, så kommer du og tar all oppmerksomheten Men det er fortjent! haha, følte du deg truffet der? fine bilder også Med tanke på at jeg ikke var tilstede på treffet, så nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 NESTEN så jeg vil se rails på denna...nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Rails blir fail.. Men nå må ikke du glemme å gjøre den ferdig Halfdan, kan ikke bare bruke den vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 rails blir feil ja... Moe: skrur, monterer og lager noen biter og monterer så si hverdag jeg:) men i dag så har jeg ikke gjort det desværre. får ta det igjen i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Skrur, monterer og lager noen biter og monterer så si hverdag jeg:) men i dag så har jeg ikke gjort det desværre. får ta det igjen i morgen:) Bilder og updates er morro vettu... Selv småting er gøy å få se på bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 tyvlåne kameraet til morten i morgen da så får vi se:) gjort ganske mye baki hvertfall:) utrolig mye man får gjort vis man låser døra til verkste og skrur opp musikken så en ikke hører at det kommer folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå