Pedi Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Betyr ikke noe om ikke alt går som planlagt. Det er jeg jo selv et eksempel på, jeg må jo selv "bygge" i tråd med friperioder og lommebok. Og selv om det går lengre tid enn planlagt, så betyr det ikke noe for meg - det er jo en ærlig sak å bygge etter hva lommeboka tåler. Ikke alle har en lommebok det bugner av tusenlapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Hehe. Sant det. Men legger ut litt planer når jeg får begynt og bygge om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 skulle egentlig bytte vippearm igår og i dag men kom ting i veien for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Er det verdt og innvistere i Xbox og forza ?? er det virkelig så bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 oH!!!! jeg skal sååå spille det i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 tøft. finnes forza på ps3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Xbox only, vårtfall 3en var det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Mye bedre med GT5 hvis man vil sladde litt også. Der er det skikkelig med blårøyk og mye bedre muligheter for å stille opp bilen for drifting. EDIT: Altså til PS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Mye bedre med GT5 hvis man vil sladde litt også. Der er det skikkelig med blårøyk og mye bedre muligheter for å stille opp bilen for drifting.EDIT: Altså til PS3 Forsåvidt enig, men eneste feilen er at når du drifter og kikker i bakspeilet så ser du ikke røyken, men når du ser på replay er det helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Eneste som er dritt er at hvis du setter opp noe sykt og ligger skikkelig breit, så tror spillet at du snurrer og man mister poengene sine.. Det er noe shiiit!! På gt5 altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Og såvidt meg bekjent, så får man ikke de grommeste bimmerne på gt5... e30 m3, e28 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Enig det med hvis man kommer bort bredt ja. Hvilke biler man får er ikke så farlig, får nok feite bmw-er av nyere type, men hadde jo ikke gjort noe med mer av de eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Får ikke til drifting på gt5 jeg Mens på Forza er det helt rått, litt vanskelig med rwd dog! Men nok OT, hele tråden blir jo en bilspill tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Eneste som er dritt er at hvis du setter opp noe sykt og ligger skikkelig breit, så tror spillet at du snurrer og man mister poengene sine.. Det er noe shiiit!! På gt5 altså.. ja det er sykt irriterende, spess hvis du kjører 4WD , og da er det jo null problem å hente inn bilen selv om den ligger over 90grader. virker som du får mest poeng for hastighet med sladd i type vinkel at fronten peker ut av svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Får ikke til drifting på gt5 jeg Mens på Forza er det helt rått, litt vanskelig med rwd dog! Men nok OT, hele tråden blir jo en bilspill tråd skru av alt av hjelpemiddler, man girkasse og justerbart understell sett bilen stivt opp. og litt toe in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå