H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Forza får du bare til xbox Ja. Om det er bedre enn gt5 skal jeg ikke si for sikkert da jeg nesten ikke har prøvd gt5. Eneste jeg synes er litt dårlig med Forza er at det er ganskelite røyk men er veldige lett og drifte på det. Men nok OT. Tilbake til tema. Skal bytte vippearm etter jobb nå så blir dette siste helga schulzen er i bruk for i år:) så må jeg vell prioritere årets vinterbil litt sånn at den er missbrukbar til snøen kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 hva blir årets vinterbil? den blå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Blir vell den blå ja men mangler mellolaksel og girkasse og noen andre små ting:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 vaska og polerte hjul her endag. parkeres vell for vinteren over helga. har ikke noe lyst til og parkere den men vinteren er på god tur så da må den inn for vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Faen for en bil! Kan jeg spørre hva fargekoden er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 martin: takker for det:) fargen er en orginal bmw:P står ikke helt stilt her fortiden fordi om det virker slik. holder på ganske mye med jobb og andre ting for tiden men er bortom og fikler litt på schulzen inni mellom og. den har nå kommet på plass der den skal stå i vinter nå hvertfall:) blir bytta topp og litt slik i vinter da det var litt dårlige tetninger og slik i den som sto på så blir det en nyere topp fra e34 istedet sånn at jeg får de store innsugsventilene og kanalene. +++ mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Ser jeg feil eller er det en turbo i motorrommet ditt på det siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 ser riktig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Legg ut bilde av vinterbilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Ser jeg feil eller er det en turbo i motorrommet ditt på det siste bildet? tja. hva skal en si? om jeg hadde suge trimma for hele lommeboka i vinter så tror jeg fortsatt ikke jeg hadde fått "nok" til og synes den hadde gått bra:P så da blir det turbo istedet. ikke noe værsting bygg men satser på en holdbar motor med et brett register. Legg ut bilde av vinterbilen da! den blå ligger det bilde av på første side i tråden. den er til salgs. da jeg kom over en annen bil som jeg har så godt som kjøpt. får den vell kanskje på tirsdag. så kommer bilder av den da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Jaja.... Hva kan jeg si, annet enn HUSK BILDERRRR!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Utrolig rå bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Et av bildene jeg tok i sommer da jeg og Schulzen var på en liten tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 jaså ja, det blir snurreeee? det blir bare kremen av kremen altså husk bilder, er ikke alle som bor i nærheten som får sett skjønnheten, så vi som bor et stykke unna får nøye oss med de bildene du legger ut, så ikke vær sparsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 blir turbo til våren ja joachim. skal se om jeg ikke får oppdatert litt i morgen. har handla ny bil og en del verksted utstyr:P begyner og bli ett rimelig bra utstyrt hobbyverksted nå mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå