Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Den er på plass:) nysgjerrig du nå da?:P

Klart eg er nysgjerrig når det gjelder en 524 :D Såg utrulig flott og strøken ut. Flott farge var det og! Hva er planene for denne da?

Edit: Kan eg spørre deg for hva du ga for den ?

+1 !!!

bilen er Veldig bra. ganske fin farge ja. hadde nok gjort seg med en polering.

har senka den litt og montert 17" vinterdekk. og stilt på litt:P

spørre kan dere ja:P men fornuftig svar tror jeg ikke dere får egentlig. men den var ikke serlig dyr med tanke på at den er påkosta 100k+ de siste åra. 1 skiltlys og et rust hull som feil på eu:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell bare meddele at dette er en god bil , har selv kjørt og opplevd den :D Hihi, ble fort forelska ;p Du har det med å finne de rette kuppene du Vatn! Gratulerer

hehe takker for det:)

rette kuppene er nå så. koster og finne de og at jeg fant 524en var bare flaks at jeg dro fra jobb da jeg gjorde sånn at jeg fikk kjørt etter han:P

100k?

Jøsses, det må jo være et kupp? Men er det no greier å misbruke en E28 som er påkosta 100 lapper for vinterslitasjen?

kan vel si det er ett kupp ja. er vell ikke så snilt det nei. men heller bruke 524en enn schulzen for og si det sånn. har jo og 2 andre biler jeg kan bruke innimellom. og siden vi har grav på jobb så er det ikke noe stress og få spylt av den litt under og utvendig litt ofte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8)

8)

tøfft!!

dekk og felgdimensjon??

8x17?

225/45-17 8x17 et 13?

flott td'n er:)

blei ikke så værst;)

Knalltøff vinterbil det der! såg meget grei ut! :D

blei en nesten for fin vinterbil ja. men fordi om det er en vinterbil så betyr ikke det at den skal brukes sønder og sammen fordi. det er denne alt for bra til! har noen små ting som skal skiftes /bygges om og justeres enda. skal bare på etterkontroll først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...