helland Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Den er på plass:) nysgjerrig du nå da? Klart eg er nysgjerrig når det gjelder en 524 Såg utrulig flott og strøken ut. Flott farge var det og! Hva er planene for denne da? Edit: Kan eg spørre deg for hva du ga for den ? +1 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Den er på plass:) nysgjerrig du nå da? Klart eg er nysgjerrig når det gjelder en 524 Såg utrulig flott og strøken ut. Flott farge var det og! Hva er planene for denne da? Edit: Kan eg spørre deg for hva du ga for den ? +1 !!! bilen er Veldig bra. ganske fin farge ja. hadde nok gjort seg med en polering. har senka den litt og montert 17" vinterdekk. og stilt på litt:P spørre kan dere ja:P men fornuftig svar tror jeg ikke dere får egentlig. men den var ikke serlig dyr med tanke på at den er påkosta 100k+ de siste åra. 1 skiltlys og et rust hull som feil på eu:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Må vell bare meddele at dette er en god bil , har selv kjørt og opplevd den Hihi, ble fort forelska ;p Du har det med å finne de rette kuppene du Vatn! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 100k? Jøsses, det må jo være et kupp? Men er det no greier å misbruke en E28 som er påkosta 100 lapper for vinterslitasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Må vell bare meddele at dette er en god bil , har selv kjørt og opplevd den Hihi, ble fort forelska ;p Du har det med å finne de rette kuppene du Vatn! Gratulerer hehe takker for det:) rette kuppene er nå så. koster og finne de og at jeg fant 524en var bare flaks at jeg dro fra jobb da jeg gjorde sånn at jeg fikk kjørt etter han:P 100k?Jøsses, det må jo være et kupp? Men er det no greier å misbruke en E28 som er påkosta 100 lapper for vinterslitasjen? kan vel si det er ett kupp ja. er vell ikke så snilt det nei. men heller bruke 524en enn schulzen for og si det sånn. har jo og 2 andre biler jeg kan bruke innimellom. og siden vi har grav på jobb så er det ikke noe stress og få spylt av den litt under og utvendig litt ofte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 fått på litt senk og skikkelige vinterdekk på tden nå har vært bytta framskjermer på den derfor er det fargeforskjell. vises bedre på bilde enn i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 tøfft!! dekk og felgdimensjon?? 8x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 flott td'n er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Knalltøff vinterbil det der! såg meget grei ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 tøfft!!dekk og felgdimensjon?? 8x17? 225/45-17 8x17 et 13? flott td'n er:) blei ikke så værst;) Knalltøff vinterbil det der! såg meget grei ut! blei en nesten for fin vinterbil ja. men fordi om det er en vinterbil så betyr ikke det at den skal brukes sønder og sammen fordi. det er denne alt for bra til! har noen små ting som skal skiftes /bygges om og justeres enda. skal bare på etterkontroll først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Bilen har vel sikkert gått under vinteren i alle årene den har vært i norge så med litt vask så er det jo ingen grunn til å tro at den skal bli noe verre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 syntes det så ut som det var litt mye dekk.. synes 8,5" og 225 er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Litt mye gummi er det. Men var dette jeg hadde nå så får være slik til sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Litt mye gummi er det. Men var dette jeg hadde nå så får være slik til sommern. skjønner kan du sende med turbo med morten ? så jeg får prøvd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå