Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Gromt! =D

takk

det er absolutt verdt den ekstra tiden det tar, blir skamtøft! :)

satser på at motoren får ett greit register så skal jeg være fornøyd jeg:)

Blir bare bedre og bedre dette her! :) Gleder meg til å beskue denne til sommeren

takk:) men mye igjen enda før noen får se på denne:)

Kan vel kjøre med relativt kvasse kammer også med separate gasspjeld:) Blir beintøft!

usikker på om det blir annen kam enda. burde kanskje ha hatt det. men sliter med og finne en som gir meg det registret jeg vil ha:P fra ca 2k til nesten 7k vil jeg at den skal funke.

stå på :D
You go girl !!!!
:twisted: GROMT :twisted:
nice!
sweeeeeeeeeeeeeeet

takker kommer vell en update snart:) slenger med ett bilde av hvor jeg parkerte vinterbilen i dag:P feilberegna litt avstand til grøfta i lit stor fart så bilen dro seg nedi mens jeg lå med full gass og fult rattutslag i 3gir:P ingen skade skjedd da, bilen er likedan som før måtte le litt når jeg så jeg kom til og ende der:P

1427td3yws6m50lhujxf.jpg

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. anders sin er ikke lakkert enda. har spurt han om han ikke har tenkt og gjøre noe med den snart. men han har ikke gjort noe enda hvertfall..jeg får forhåpentlig vis flenser til turbo og manifold og turboen min tilbake i romjula så jeg får gjort noe og. spjelda og bitene til b35 innsuget skal planes og sånn at rørbitene mellom de får ei fin flate og sveises mot. termostat huset blir lagd etter spjelda er helt på plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han som har stått på mest i det siste har ikke noen tråd men dæven han har stått på for og få igang vintervogna si gitt.

det så dårlig ut for julen i går gitt. men kjørte hjem til mor og far for og feire jul i går og da regna det og var skikkelig dritt vær. så møttes vi en gjeng på en parkerings plass ei lita mil fra der jeg vokste opp. så når jeg dro derfra da så dro jeg 2 rundinger med dieseln på våtasfalten før jeg kjørte hjem så blei det en liten klonke lyd bak. tenkte ikke noe serlig over det egentlig. så når jeg våkna opp i dag. så så jeg dette:

381773_10150445964432611_534367610_9003575_1623592809_n.jpg

og da var jula mi berga! snø på veiene og da er det jul. så jeg skulle en runde rundt bygda med noen jule gaver da. så blei klonke lyden værre og værre jo mer jeg sladda. så tenkte jeg at jeg skulle se under bak om det var noe løs stikk aksling els da. men så ingenting så ringte en kompis med grav. så kjørte inn i garasjen til han da. og fikk han til og pumpe litt på clutchen mens bilen sto i gir og jeg så under.. og da så jeg det at traversen var helt løs. så letta på setet og hylsa til bolten som holder traversen var revna. så må sveise litt i romjula.

god jul til alle bimmers medlemmer som er innom og ser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...