Barca Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hei. Skal selge min Iphone 4, på grunn at at jeg trenger penger til ferie. Fikk denne i midten av Mai ca, da min gamle ble ødelagt og jeg fikk en ny en på forsikringa Det er et lite hakk nederst på ventre sia bak, og bortsett fra det så er den vel strøken Alt som fulgte med i orginal emballasje følger med. Pris: Kom med bud. Fornuftige bud
Barca Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 16gb Må si at det er at latterlig tilbud. Starter på 3500 jeg
Barca Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Fortsatt til salgs på grunn av useriøs kjøper
hermanoo90 Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hvor kjøpte du den? er den operatørlåst? jegh mener hvor henta du ny en siden du fikk den igjen på forsikringen?
Barca Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Bestilt på apple.no. Så det vil si at den funker med alle operatører.
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Følger det med eske, kvittering, ladekabel, støpselhode, ørepropper, har du eventuellt bilde av iphonen?=)
Barca Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Hei. Alt som er nevnt Over der følger med jeg pakker den inn på samme måte som da jeg fikk den. Usikker på kvittering, skal lete etter den Bilder kan sendes på MMS Har bud på 3500, og skal møte han etterpå, så hvis noen skal ha den, så må de nok kjappe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå