Bmw524td Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Hva kan en Bmw 524td med ac,abs, strøkent svart stoffinteriør m. skinn i dørene, 250t km, nysveiste jekkefester, automat, sentrallås og takluke være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Ta e sjeldent etter norske veier:) Me en del utstyr og lite rust og fin i lakken så fe du nåkk i mellom 35000 - 50000 vell i tippe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det går noen E30 324td´er her i Danmark. De er ofte fine og godt vedlikeholdt. Jeg har også spottet et par E30 324d´er. Dette er sjeldne biler idag og derfor ganske interessante. Tilsvarende også med E28 variantene med de samme motorene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Har du en du skal selge? Kom med bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw524td Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 skal ikke selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 kan jo legge ut bilde fordèt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Viste ikke at e28 fantes i touring engang jeg. Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Viste ikke at e28 fantes i touring engang jeg. Noen som har bilder? E28 kom aldri som Touring originalt fra BMW, men det ble bygget div. varianter av spesialister. Hvis du tenker på "td" betegnelsen står det for turbodiesel... alminnelig før BMW begynte med bare "d" for diesel iom. at alle BMW´s dieselmotorer har en turbo idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 hvem har sagt noe om touring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw524td Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 er på oppussingsstadiet enda, men kan da alltids legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 javisst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 hvem har sagt noe om touring?? Som jeg antyder i mitt innlegg kan det være at goty tror at den gamle "td" betegnelsen står for touring diesel. Mange skriver jo feilaktig at de f.eks har en E46 320dt hvis de har en Touring... og det er til å misforstå hvis man ikke er helt bevandret i BMW´s akronymer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 hvem har sagt noe om touring?? Som jeg antyder i mitt innlegg kan det være at goty tror at den gamle "td" betegnelsen står for touring diesel. Mange skriver jo feilaktig at de f.eks har en E46 320dt hvis de har en Touring... og det er til å misforstå hvis man ikke er helt bevandret i BMW´s akronymer. se derja, sleiping var inne å la til forklaringa etter jeg hadde kommentert hehe.. men ja, er mange som misforstår betegnelser der.. som f.eks blander inn MB 300tdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå