Djcosmix Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Hei har en bmw 523i e39 1996 Model som bruker en del olje.. den lekker ikke eller noen ting er tør rundt motor noen som har noe tips på hva dette kan være ? en ting til jeg lurer litt på er når jeg har kjørt en stund så begynner bilen å små fuske men det er bare på lavt turtall i tyngre gir hmm noen som har noen tips om hva som kan være galt med denne bilen ?
Robin L Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 tipper litt veivhus jeg og. har problem med denne selv på min. endrer tomgangen seg når du åpner oljepåfyllingslokket eller drar opp peilepinnen da?
jolly Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 På gamlebilen endrer turtallet seg når jeg tar av påfyllingslokket.Turtallet faller litt. Hva indikerer det da ?
Djcosmix Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Veivhusventilasjon er bytta så denne er i orden..
kimzor Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 På gamlebilen endrer turtallet seg når jeg tar av påfyllingslokket.Turtallet faller litt. Hva indikerer det da ? Om jeg ikke tar feil så er dette helt normalt.. Fordi når du åpner lokket, så endrer trykket seg.
Djcosmix Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Problemet med fusking er ikke borte selvom jeg bytta denne da.. så forslag te hva man kan bytte tar jeg i mot med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå