Jås Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Noen som kan svare på om det finnes m-biler som er godkjent med hengervekt i vognkort? Tenker da i hovedsak på m3 og m5 fra rundt 2000.
BD Racing Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 hmm, vet ikke helt Har endel M biler på jobben, ingen av de har hatt hengerfeste
Gunnar Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Jeg vet ikke, men har hørt rykter om at E39 M5 ikke er typegodkjent med hengerfeste...
Jås Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Har hørt noe lignende jeg og...skal tro hvordan det da blir med en som er godkjent ombygd? Forsvinner tillatt hengervekt fra det nye vognkortet?
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 kompis av meg hadde en orginal e34 m5 3.6 var avtagbart henger feste på den.. men kanskje urelevant her da den er eldre en det du er ute etter.
Gunnar Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 E34 finnes med hengerfeste ja, men er verre på E39 tror jeg. Jås, Tviler på at det fjernes!
Mikael-B Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Ser for meg at ingen E39 M5 har hengerfeste, blir ganske problematisk mtp. på eksos og oppheng til den. Vil isåfall bli en dårlig løsning på det. Edit: Kom på nå at jeg husker feil, har sett et ettermonteringskit som bruker en forsterkning i bakfanger og opphenget der. men usikker på om det er godkjent eller om det kom som originalt ekstrautstyr?
awt Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 E61 M5 kunne ihvertfall bli levert med hengerfeste. Usikker på E60, men mest sannsynlig kunne den også. E46 M3 vil nok ha samme problemer som med E39 M5 med tanke på eksosen.
spruddel Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Hørte også at E39 M5 aldri ble levert i Touring (er vel en godkjent ombygd i Norge da) fordi karosseriet var for mykt, kan kanskje ha betydning for hengerfeste det og? Men litt rart at man får det på andre E39 touringer da, for det blir jo ikke noe mer belastning på en eventuelt M5, så kanskje irrelevant når jeg tenker meg om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå