Morty999 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 di stikka der pleier ikke å vær ekoblet til mener jeg. i motorkontakta så skal den være den med rød stripe. er flere røde der mener jeg. og er kanskje en rød med grønn ? eller rød med blå stripe som og skal ha + meeeeeeener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nå var det Per Øivind som koplet motorstikket selv, men såvidt jeg husker, så er det ingen røde ledninger inn i motorstikket.. (Det må jeg nesten ut å se for å bekrefte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Oi oi oi oi!! har jeg virkelig glemt og lese denne tråden-Bra jobb og nydelig arbeid Jeg skal så avgjort ta meg en E28 tur til retro garasjen i år når min blir ferdig Du får ta å kombinere det med E28-treffet på "Låven" i Stavanger til sommeren?? Hjertelig velkommen skal du nå uansett være... Om det passer så er jeg med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 det SKAL være en rød kabel der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 det SKAL være en rød kabel der. Og jeg skal sjekke det opp.... (Jeg regner med at du ikke snakker om strømforsyningskabelen som er rød nå (med litt krafigere mm2), sant? For den er selvsagt tilkoplet.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 snakker om en tynn rød med hvit stripe. eller kanskej den var rød med gul stripe?. er hvertfall rød med en stripe på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 ehm. nå måtte jeg faktisk sjekke på ett 535 led nett je ghadde her og ser ut som jeg dreit meg ut litt den røde kabelen er kun på 3,8l m5. men den va rikke på 535 led nettet så da har nok ikke du den heller. hehe regner med han har koblet til alle di grønne kablene i motorstikket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Ingen rød ledn nei. og alle de grønne er tilkoblet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 så ikke helt likt ut som det gjorde i min, men skal i verkstedet i dag, så jeg kan sjekke ut mine ledninger (e34 nett i e30) farger og hvordan jeg koplet de, og komme med et bedre svar jeg slet med å finne info om dette når jeg kobla opp min for noen uker siden. Dessuten kan det se ut som at det ikke er alle som trenger å trikse med ledninger for å få det til (i e30). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 har en blå/gul og en hvit/grønn fra motornettet som jeg heller ikke finner ut av... Men tror egentlig ikke at de skal være avgjørende her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Følger med her, ser meget bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Vil bare at dere skal vite det at jeg setter veldig stor pris på tilbakemeldingene jeg får angående oppkobling av ledningene Det løser seg nok etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Når har jeg feilsøkt og prøvd allslags. "Alt" er på stell, forstår ingenting. Eneste som jeg ikke helt forstår, er at jeg hører dysene tikker (åpner) - men jeg synes pluggene er altfor tørre i forhold til hva de burde være. Og siden jeg har gnist, så har jeg forsiktig prøvd litt med cleanspray (siden jeg var tom for startgass) - men ikke noe liv allikevel. Skal handle inn startgass for sikkerhets skyld, for iogmed at det er gnist - så bør jo driten tenne med startgass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Når har jeg feilsøkt og prøvd allslags. "Alt" er på stell, forstår ingenting.Eneste som jeg ikke helt forstår, er at jeg hører dysene tikker (åpner) - men jeg synes pluggene er altfor tørre i forhold til hva de burde være. Og siden jeg har gnist, så har jeg forsiktig prøvd litt med cleanspray (siden jeg var tom for startgass) - men ikke noe liv allikevel. Skal handle inn startgass for sikkerhets skyld, for iogmed at det er gnist - så bør jo driten tenne med startgass... Tusen takk for hjelpen kompis Det går seg nok til når jeg får sjekket dysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 og alle tennpluggene får tenning på riktig sted? ( ikke koblet feil på rotoren ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå