Pedi Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Blir spennende å se hvordan bilen fungerer fremover, tenker nok bilen er fornøyd med å komme "hjem" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Instrumenter montert idag. Oljetrykk, oljetemperatur og bredbåndslambda: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 blei jo skikkeligt bra d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Instrumenter montert idag. Oljetrykk, oljetemperatur og bredbåndslambda Jeg så trodde du fortsatt holdt på i garasjen da jeg kom hjem i dag da... Spant ut i slippers'ene for å få med meg denne herligheten, men du var jo allerede kjørt Bildene såg nå uansett bra ut da, får se det live i morgen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rwd-kid Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Tøff bil! Så deg ute å kjørte igår. Lurte nesten på å spørre om bilen var tilsalgs, hehe. Har fått svar på det nå da !! Lykke til videre med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Tøff bil! Så deg ute å kjørte igår. Lurte nesten på å spørre om bilen var tilsalgs, hehe. Har fått svar på det nå da !! Lykke til videre med prosjektet! Alt er vel til salgs, bare man får rette prisen Du kunne jo f.eks bare slått av en prat der jeg stod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Har vært litt stille innpå her en stund, men det betyr ikke at det ikke skjer noe for det Hadde meg en god økt i helga og fikk byttet girkasse (den jeg hadde var det ulyd i)... Skulle visstnok være en TDS- kasse fra e36... Glemte å ta bilde, men det er jo ikke så satans spennende å se bilde av en dum girkasse med ulyd... Og ikke lenge etter at jeg hadde fått den nye girkassen i (som kommer fra 728i e38), kom det ulyd i denne også når man girer ned til 2. og bremser på giret... CRAP NEI, jeg herjet ikke i 2.giret, men svingte av fra hovedveien og matet full gass...DET BURDE DEN TÅLT, men det det kraftige momentet fra en stroket m20b25 tålte den IKKE Så den SATANS girkassen må byttes ut ved en senere anledning selv om det er et stooort irritasjonsmoment når man bremser på 2. giret.... UANSETT; her er bilde av den gamle 4.10-diffen som jeg nå har kastet grunnet ubrukelig høyt turtall i 80 km/t på 5. gir: Her er et bilde av den "nye" diffen med 3,45 utveksling fra 528i som jeg fikk av "Taxibjørn". TUSEN TAKK BJØRN : Denne skal ned igjen senere og males, for jeg har en OBX sperreenhet som skal inn i den ved en senere anledning, men først ville jeg prøve hvordan utvekslingen var i 5.giret i 80-100 km/t. Jeg endte opp rundt 2200 o/min i 80 km/t, og 3000 o/min i 100 km/t, selv om vi ikke har motorvei her på Haugalandet Er egentlig helt greit det... Synspunkter?? Kom med innspill!! Har også endelig byttet bensintanken som var rimelig gjennomrustet der ved påfyllingsrøret: Takk til "Oberland" for god handel med den nye tanken som såvidt var brukt MEN, er det noen som har tankarmatur/måler til meg uten den pumpen i tanken?? Jeg klarte jo selvfølgelig å knekke kontakten som står på tankarmaturen når jeg skulle ta den av.... Ellers så det greit ut under der hvor tanken har stått Jeg har også slitt med en liten vannlekkasje fra vannpumpa (som er ny!!), så idag tok jeg meg tid til å demontere den, fjerne pakningen, og gjøre flatene rene, for så å montere den igjen med kun "siligasket" (seal and bond silikonpakning). ALLIKEVEL, så har jeg en liten lekkasje fremdeles!!! FAEN!!! Denne blir ikke fikset med det samme, for det lekker ikke SÅ mye... Så idag fikk bilen en vask (dårlige iPhone-bilder som jeg hater, men hadde ikke kamera med...) : Jada, jeg mangler fremdeles frontfanger og hekkskjørt... Men det ligger hos lakkereren ennå, så jeg håper å få det før sommeren...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Ser godt ut den bilen din nå =) er vel bare synsbedrag at det minner om xenon greier i grøftelysa? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Ser godt ut den bilen din nå =) er vel bare synsbedrag at det minner om xenon greier i grøftelysa? hehe Takk for det du Er fremdeles flere småting som irrriterer meg som ikke kommer frem på bilde... Er nok bare iPhone-kamera som lurer oss angående de grøftelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 satan!! hur fint det er med rød e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Lekkert Per. Ja, girspaken var "tight" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Lekkert Per. Ja, girspaken var "tight" Det er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Meget lekker bil du har! *Subscribed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Spennende prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Griseflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå