Pernezz Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Griseflott bil! Meget lekker bil du har! *Subscribed* Takk for det, selv om den har noen mangler som ikke viser på bilde Spennende prosjekt Takker satan!! hur fint det er med rød e28 Jeg er fornøyd med fargen ja Er jo fremdeles en del originallakk på bilen. Det jeg har byttet er panser, skjermer, høyre fremdør og bakluke. Og så er jo m-tech stylingen også nylakkert sammen med Alpina frontspoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 kasta 4.10 diffen? jeg trenger den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 kasta 4.10 diffen? jeg trenger den! Too late, I guess... Pedi'en ville ikke ha den i sin garasje, så da gikk den nok på fyllinga på mandag... Hvis ikke Per Øivind fikk et illebefinnende, og heiv den utav tilhengeren før han kjørte på bosset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potetmannen2 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei jævla nais E28 Har selv en e28 i zinnoberrot Min bensintank er det også rustet hull i og lekker bensin ved helt full tank, så jeg lurte på om du tilfeldigvis vet hvor du kan få tak i ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjorn Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Veng har på lager, ca 3000kr for ny tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei jævla nais E28 Har selv en e28 i zinnoberrot Min bensintank er det også rustet hull i og lekker bensin ved helt full tank, så jeg lurte på om du tilfeldigvis vet hvor du kan få tak i ny ? i fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potetmannen2 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Å tusen takk for kjapt å bra svar begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potetmannen2 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hei jævla nais E28 Har selv en e28 i zinnoberrot Min bensintank er det også rustet hull i og lekker bensin ved helt full tank, så jeg lurte på om du tilfeldigvis vet hvor du kan få tak i ny ? i fix what you fix ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 what you fix ? Ny bensintank feks? Han jobber hos GS, og er "mister-fix-it". Jeg har ikke handlet så altfor mye på GS egentlig, men med slik service som han yter, så kommer jeg nok til å plage han endel fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 kasta 4.10 diffen? jeg trenger den! Too late, I guess... Pedi'en ville ikke ha den i sin garasje, så da gikk den nok på fyllinga på mandag... Hvis ikke Per Øivind fikk et illebefinnende, og heiv den utav tilhengeren før han kjørte på bosset... Den gikk i stålskrapet på fyllingen ja Så ikke poenget med å beholde den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 det er en fin diff for oss med momentsvake m5 motorer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 haha for en flott bil du har pernezz kan hende det står en eller annen plass , men ska du godkjenne med 527? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 haha for en flott bil du har pernezz kan hende det står en eller annen plass , men ska du godkjenne med 527? Skal godkjennes med m20b25 med en oppgitt effekt på 170 hk, siden b27 kun har 126 hk originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Godt å se du ikke bare ligger på benken, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Liker bilen din Per Synd jeg glemte å stikke innom Retrogarasjen ifjor da jeg henta meg bil i Haugesund :-/ Vært gøy å tatt en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå