Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, så har jeg triste nyheter å oppdatere dere med... Bilen ble stjålet fra min car-port da jeg var på ferie i Drammen... Så disse amatørene som stjal den klarte selvfølgelig å lage litt skader:

DSCF1285.jpg

DSCF1290.jpg

DSCF1292.jpg

DSCF1294.jpg

Fotspor på panseret:

DSCF1291.jpg

Diverse hakk i 3 av felgene:

DSCF1293.jpg

DSCF1289.jpg

DSCF1288.jpg

DSCF1287.jpg

DSCF1286.jpg

DSCF1296.jpg

DSCF1297.jpg

Momo rattet og navet er bøyd... :

DSCF1298.jpg

I tillegg har 2.-giret blitt herpet skikkelig

Så da kan man godt si at jeg har ramlet langt ned i kjelleren når dette skjedde...

Blir nok en stund før jeg får motivasjon til å fikse opp disse skadene... Regner ikke med at jeg får dekket så mye av

forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff!!!!! dette var skikkelig trist å høre, HÅPER du/dere finner ut hvem det var...

Kompis fikk igjen 20k for sin 518i, etter en liten panserskade!

Men mye over det er vel vanskelig?

Håper du får tilbake mest mulig, dette var kjipe greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med at jeg får dekket så mye av forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring...

Ble du fortalt dette av takstmannen, Per Øivind?

Spiller ingen rolle om bilen er 518 eller M5. Skader på kaross og rattstamme osv har ikkenoe med modellbetegnelse å gjøre, delene som er skadet er jo identiske 518/M5 foruten frontspoileren. Kan hende du får litt mer pes angående erstatning av de felgene, men litt skal du ha igjen for de. Dette SKAL dekkes av delkasko.

Enkelt å greit. Du må ikke gi opp så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte grisen så fælt! De her må jo ha vært amatører deluxe?! Hvordan klarte de å lage disse skadene? Ble de tatt?

Det er bare å stå på og holde oppe motivasjonen :)

huff!!!!! dette var skikkelig trist å høre, HÅPER du/dere finner ut hvem det var...

Kompis fikk igjen 20k for sin 518i, etter en liten panserskade!

Men mye over det er vel vanskelig?

Håper du får tilbake mest mulig, dette var kjipe greier!

Aner ikke hvordan dem har laget de skadene...Vet ikke om dem er tatt, men fikk jo vite hvem det var. Og tosken innrømmet tyveriet på telefon når jeg pratet med han. Dette hørte også kompisen min, for jeg hadde på høyttaler.

Så hele saken er anmeldt, og dette er kjenninger av politiet i Haugesund.

Hva FA..!!??!! Får jeg låv å spørre hvor den ble funnet, å hvem som stjal. Send gjerne på PM for jeg er nysjerige.

Good luck, dette ordner du.

Sender deg PM.

Regner ikke med at jeg får dekket så mye av forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring...

Ble du fortalt dette av takstmannen, Per Øivind?

Spiller ingen rolle om bilen er 518 eller M5. Skader på kaross og rattstamme osv har ikkenoe med modellbetegnelse å gjøre, delene som er skadet er jo identiske 518/M5 foruten frontspoileren. Kan hende du får litt mer pes angående erstatning av de felgene, men litt skal du ha igjen for de. Dette SKAL dekkes av delkasko.

Enkelt å greit. Du må ikke gi opp så lett.

Dette ble jeg fortalt av forsikringen, at dem ikke dekker noe annet enn originale hjul... Men dem kan vel også være dyre nok egentlig...

Men jævlig kjipt at 2.giret er helt fucket nå... Lett å falle i kjelleren og gi opp, nå som jeg var så nærme godkjenning av bilen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relax Baby... Holder med at jeg er i kjelleren ang E28, det er ikke plass til deg også ;)

Vi får ta en gjennomgang når jeg kommer hjem hvis du vil, jeg vet hva knapper vi må/skal trykke på hos takstmann/forsikring for å få en rettferdig og skikkelig taksering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relax Baby... Holder med at jeg er i kjelleren ang E28, det er ikke plass til deg også ;)

Vi får ta en gjennomgang når jeg kommer hjem hvis du vil, jeg vet hva knapper vi må/skal trykke på hos takstmann/forsikring for å få en rettferdig og skikkelig taksering...

Takstmannen var der igår og tok bilder, og rapporten blir nok sendt snart.

Er det dyrt for deg hvis jeg ringer deg i Tyrkia? Trådløst? Da kan vi bruke en app som heter Viber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...