Pernezz Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Jaja, så har jeg triste nyheter å oppdatere dere med... Bilen ble stjålet fra min car-port da jeg var på ferie i Drammen... Så disse amatørene som stjal den klarte selvfølgelig å lage litt skader: Fotspor på panseret: Diverse hakk i 3 av felgene: Momo rattet og navet er bøyd... : I tillegg har 2.-giret blitt herpet skikkelig Så da kan man godt si at jeg har ramlet langt ned i kjelleren når dette skjedde... Blir nok en stund før jeg får motivasjon til å fikse opp disse skadene... Regner ikke med at jeg får dekket så mye av forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Fytte grisen så fælt! De her må jo ha vært amatører deluxe?! Hvordan klarte de å lage disse skadene? Ble de tatt? Det er bare å stå på og holde oppe motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 huff!!!!! dette var skikkelig trist å høre, HÅPER du/dere finner ut hvem det var... Kompis fikk igjen 20k for sin 518i, etter en liten panserskade! Men mye over det er vel vanskelig? Håper du får tilbake mest mulig, dette var kjipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor_m Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Hva FA..!!??!! Får jeg låv å spørre hvor den ble funnet, å hvem som stjal. Send gjerne på PM for jeg er nysjerige. Good luck, dette ordner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Regner ikke med at jeg får dekket så mye av forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring... Ble du fortalt dette av takstmannen, Per Øivind? Spiller ingen rolle om bilen er 518 eller M5. Skader på kaross og rattstamme osv har ikkenoe med modellbetegnelse å gjøre, delene som er skadet er jo identiske 518/M5 foruten frontspoileren. Kan hende du får litt mer pes angående erstatning av de felgene, men litt skal du ha igjen for de. Dette SKAL dekkes av delkasko. Enkelt å greit. Du må ikke gi opp så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Fytte grisen så fælt! De her må jo ha vært amatører deluxe?! Hvordan klarte de å lage disse skadene? Ble de tatt?Det er bare å stå på og holde oppe motivasjonen huff!!!!! dette var skikkelig trist å høre, HÅPER du/dere finner ut hvem det var...Kompis fikk igjen 20k for sin 518i, etter en liten panserskade! Men mye over det er vel vanskelig? Håper du får tilbake mest mulig, dette var kjipe greier! Aner ikke hvordan dem har laget de skadene...Vet ikke om dem er tatt, men fikk jo vite hvem det var. Og tosken innrømmet tyveriet på telefon når jeg pratet med han. Dette hørte også kompisen min, for jeg hadde på høyttaler. Så hele saken er anmeldt, og dette er kjenninger av politiet i Haugesund. Hva FA..!!??!! Får jeg låv å spørre hvor den ble funnet, å hvem som stjal. Send gjerne på PM for jeg er nysjerige. Good luck, dette ordner du. Sender deg PM. Regner ikke med at jeg får dekket så mye av forsikringen da bilen bare er en 518i fremdeles og jeg kun har delkasko uten noen ekstraforsikring... Ble du fortalt dette av takstmannen, Per Øivind? Spiller ingen rolle om bilen er 518 eller M5. Skader på kaross og rattstamme osv har ikkenoe med modellbetegnelse å gjøre, delene som er skadet er jo identiske 518/M5 foruten frontspoileren. Kan hende du får litt mer pes angående erstatning av de felgene, men litt skal du ha igjen for de. Dette SKAL dekkes av delkasko. Enkelt å greit. Du må ikke gi opp så lett. Dette ble jeg fortalt av forsikringen, at dem ikke dekker noe annet enn originale hjul... Men dem kan vel også være dyre nok egentlig... Men jævlig kjipt at 2.giret er helt fucket nå... Lett å falle i kjelleren og gi opp, nå som jeg var så nærme godkjenning av bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Relax Baby... Holder med at jeg er i kjelleren ang E28, det er ikke plass til deg også Vi får ta en gjennomgang når jeg kommer hjem hvis du vil, jeg vet hva knapper vi må/skal trykke på hos takstmann/forsikring for å få en rettferdig og skikkelig taksering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Relax Baby... Holder med at jeg er i kjelleren ang E28, det er ikke plass til deg også Vi får ta en gjennomgang når jeg kommer hjem hvis du vil, jeg vet hva knapper vi må/skal trykke på hos takstmann/forsikring for å få en rettferdig og skikkelig taksering... Takstmannen var der igår og tok bilder, og rapporten blir nok sendt snart. Er det dyrt for deg hvis jeg ringer deg i Tyrkia? Trådløst? Da kan vi bruke en app som heter Viber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Eller sett dere på skype.. Men herregud og kjedelige greier, at tullinger ikke vet forskjell på mitt og ditt.. Håper politet gjør noe med det, eller lar noen andre ta seg av det. Slikt går ikke an! Håper det ordner seg med forsikring osv, lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Nei, nei, nei, dette var kjedelig!! Det er nok ikke bare takstmannen jeg hadde trykket på knapper hos om dette hadde vært min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Huff så kjipt... Får håpe du får så mye som mulig igjen på forsikringen da! Men felgene, er det ikke mulig å fikse dem? Blir dyrt visst ikke bare i felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Stjal di bare for ut å herje og ødelegge eller? Kan bli matt av slikt Det blir stjålet så mye spesielle bmw'er her i dette lille landet at alarmer og slikt er nok på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Så utrolig kjedelig! :/ føler med deg! håper du får stell på bilen igjen, for denne var råfin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Kjedelig at man ikke skal få ha ting i fred! Synd med lakken og skadene på felgene. Girkassa og rattstammen er jo greit nok å bytte og blir jo hvertfall like bra igjen med andre deler. Stå på, nytter ikke gi seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Enig i dette, men det er jo sattans surt å fikse opp i greiene.... Men jeg regner med at ting går bra til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå