Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Pernezz skrev:
  H_Vatn skrev:
blir bra dette:) håper du tilpassa de uorginale skjermene før du sendte de til lakkering;) mine passa hvertfall jævla dårlig:/

har foresten en m-tech front vis det er int. hekk og for den del. jeg liker ikke m-tech så kan plukke det av 535en vis du vil kjøpe det;)

Jeg har (dessverre) ikke tilpasset dem.. Bestilte dem for 1,5 uke siden med leveringsadresse til lakkereren..

Ta noen bilder av M-tech fronten og send til meg da sammen med prisen på den :D

M-tech bak har jeg,men mangler deksler til sideskjørtene..

skal sende deg en pm en av dagene når jeg har tatt ett par bilder av skadene på den jeg:)

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  E28 TURBO skrev:
Følger med på E28 vettu. Veldig enig i det du gjør og planene dine. Stå på!

Takker :)

Blir en god økt i garasjen til Ivar(Pedi) når jeg kommer hjem fra Nordsjøen på mandag :D

Først skal jeg mekke på Peugeot´en til Ivar slik at kjerringa hans blir fornøyd, så blir det vel å hente deler som er ferdig lakket. Og så blir det vel bytting av hele understellet bak :)

Skrevet

Glemte å legge ut disse bildene tidligere.. Kanten som skjermene er skrudd mot ble skrapt rene for karosseri-kitt og lim, deretter pusset og grunnet :D

xvoeu4ruvcudurpwj5i7.jpg

rchitt4g03lwzvx9k7ff.jpg

Skrevet

Kom hjem fra Nordsjøen idag,og fikk vite at Koed ikke klarte å levere framskjermene til lakkverkstedet som jeg hadde adressert dem til.. I stedet ble dem sendt til meg..

Men det var kanskje like greit,for skjermene måtte tilpasses litt :wink:

Var heldigvis ikke så mye det var snakk om :)

Bilder fra prøvemontering:

pqhhuqa7zz0bybzvb0yn.jpgd217vcs7kijo3qc2ozxm.jpg

Skrevet

Følger med her, skulle gjerne handla noen deler av deg i senere tider! :)

Som front, bakfangeren, listene fremme og bak og mulig den der leppa. ;)

Skrevet
  fizn skrev:
Følger med her, skulle gjerne handla noen deler av deg i senere tider! :)

Som front, bakfangeren, listene fremme og bak og mulig den der leppa. ;)

Frontfangeren er ikke så veldig bra,men grei nok.. Hvilke lister tenker du på?

Leppa blir nok ikke brukt siden jeg venter på en M-tech front i posten.. Joachim Sørlie var førstemann som var interressert i den leppa,så for meg har han førsteretten..

Skrevet

En liten update:

Skjermene ble idag levert på lakkering :D De andre delene leverte jeg for 2 uker siden,men har ikke blitt lakkert av den enkle grunn at det er bedre for Atle ("bmw pat" her på forumet) å lakke alt på én gang :wink:

cgq80ivw99lh5vahjfnz.jpg

ce5gknz2teuzhri4mdjc.jpg

Atle inspiserer skjermene:

8gbbs7rw9bpfi8lnpvt5.jpg

Fikk hentet masse deler fra Schmiedmann idag bl.a bremseskiver og bremsedeler foran og bak+foringer til 535i bakstillingen :D

5hhg7co7m6qz8qqhybt4.jpg

Begynte også med å ta et rusthull på en velkjent plass for de som kjenner til hvor E28 ruster..

9rovvmlcbpk9pwpfvy77.jpg

Skrevet
  fizn skrev:
Hehe, tenker på chromlistene, de som er på fangeneren. Vet ikke om de henger sammen med fangeren eller utenom jeg. :)

Selve fangeren er jo chrom,og du kan jo komme og se på den når jeg har tattt den av,men det blir ikke før M-techen er på plass :D Og så er gummilisten klipset fast i den.. Glemte å skrive det,men bakfangeren min skal jeg nok bruke deler av selv når jeg skal ha på M-techen bak..

Skrevet

Ble litt arbeid med god-bilen idag også:

Sveist igjen hullet i motorrommet, sparklet og lakkert :D

3jey3ott3p6ovlyhi6h6.jpg

8cz1rq3ddax2cz9v0qud.jpg

Lakkerte også skjermkanten på høyre siden :D

a94jo28rhf501gawygum.jpg

k57b9x70nrjiervs982y.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...