Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

blir bra dette:) håper du tilpassa de uorginale skjermene før du sendte de til lakkering;) mine passa hvertfall jævla dårlig:/

har foresten en m-tech front vis det er int. hekk og for den del. jeg liker ikke m-tech så kan plukke det av 535en vis du vil kjøpe det;)

Jeg har (dessverre) ikke tilpasset dem.. Bestilte dem for 1,5 uke siden med leveringsadresse til lakkereren..

Ta noen bilder av M-tech fronten og send til meg da sammen med prisen på den :D

M-tech bak har jeg,men mangler deksler til sideskjørtene..

skal sende deg en pm en av dagene når jeg har tatt ett par bilder av skadene på den jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Følger med på E28 vettu. Veldig enig i det du gjør og planene dine. Stå på!

Takker :)

Blir en god økt i garasjen til Ivar(Pedi) når jeg kommer hjem fra Nordsjøen på mandag :D

Først skal jeg mekke på Peugeot´en til Ivar slik at kjerringa hans blir fornøyd, så blir det vel å hente deler som er ferdig lakket. Og så blir det vel bytting av hele understellet bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Nordsjøen idag,og fikk vite at Koed ikke klarte å levere framskjermene til lakkverkstedet som jeg hadde adressert dem til.. I stedet ble dem sendt til meg..

Men det var kanskje like greit,for skjermene måtte tilpasses litt :wink:

Var heldigvis ikke så mye det var snakk om :)

Bilder fra prøvemontering:

pqhhuqa7zz0bybzvb0yn.jpgd217vcs7kijo3qc2ozxm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her, skulle gjerne handla noen deler av deg i senere tider! :)

Som front, bakfangeren, listene fremme og bak og mulig den der leppa. ;)

Frontfangeren er ikke så veldig bra,men grei nok.. Hvilke lister tenker du på?

Leppa blir nok ikke brukt siden jeg venter på en M-tech front i posten.. Joachim Sørlie var førstemann som var interressert i den leppa,så for meg har han førsteretten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update:

Skjermene ble idag levert på lakkering :D De andre delene leverte jeg for 2 uker siden,men har ikke blitt lakkert av den enkle grunn at det er bedre for Atle ("bmw pat" her på forumet) å lakke alt på én gang :wink:

cgq80ivw99lh5vahjfnz.jpg

ce5gknz2teuzhri4mdjc.jpg

Atle inspiserer skjermene:

8gbbs7rw9bpfi8lnpvt5.jpg

Fikk hentet masse deler fra Schmiedmann idag bl.a bremseskiver og bremsedeler foran og bak+foringer til 535i bakstillingen :D

5hhg7co7m6qz8qqhybt4.jpg

Begynte også med å ta et rusthull på en velkjent plass for de som kjenner til hvor E28 ruster..

9rovvmlcbpk9pwpfvy77.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenker på chromlistene, de som er på fangeneren. Vet ikke om de henger sammen med fangeren eller utenom jeg. :)

Selve fangeren er jo chrom,og du kan jo komme og se på den når jeg har tattt den av,men det blir ikke før M-techen er på plass :D Og så er gummilisten klipset fast i den.. Glemte å skrive det,men bakfangeren min skal jeg nok bruke deler av selv når jeg skal ha på M-techen bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...