H_Vatn Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 blir bra dette:) håper du tilpassa de uorginale skjermene før du sendte de til lakkering;) mine passa hvertfall jævla dårlig:/har foresten en m-tech front vis det er int. hekk og for den del. jeg liker ikke m-tech så kan plukke det av 535en vis du vil kjøpe det;) Jeg har (dessverre) ikke tilpasset dem.. Bestilte dem for 1,5 uke siden med leveringsadresse til lakkereren.. Ta noen bilder av M-tech fronten og send til meg da sammen med prisen på den M-tech bak har jeg,men mangler deksler til sideskjørtene.. skal sende deg en pm en av dagene når jeg har tatt ett par bilder av skadene på den jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Kjempeflott Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Kjempeflott Venter i spenning! +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ser jo ut som et greit utgangspunkt dette. må følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Følger med på E28 vettu. Veldig enig i det du gjør og planene dine. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Følger med på E28 vettu. Veldig enig i det du gjør og planene dine. Stå på! Takker Blir en god økt i garasjen til Ivar(Pedi) når jeg kommer hjem fra Nordsjøen på mandag Først skal jeg mekke på Peugeot´en til Ivar slik at kjerringa hans blir fornøyd, så blir det vel å hente deler som er ferdig lakket. Og så blir det vel bytting av hele understellet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Glemte å legge ut disse bildene tidligere.. Kanten som skjermene er skrudd mot ble skrapt rene for karosseri-kitt og lim, deretter pusset og grunnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Kom hjem fra Nordsjøen idag,og fikk vite at Koed ikke klarte å levere framskjermene til lakkverkstedet som jeg hadde adressert dem til.. I stedet ble dem sendt til meg.. Men det var kanskje like greit,for skjermene måtte tilpasses litt Var heldigvis ikke så mye det var snakk om Bilder fra prøvemontering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Følger med her, skulle gjerne handla noen deler av deg i senere tider! Som front, bakfangeren, listene fremme og bak og mulig den der leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Følger med her, skulle gjerne handla noen deler av deg i senere tider! Som front, bakfangeren, listene fremme og bak og mulig den der leppa. Frontfangeren er ikke så veldig bra,men grei nok.. Hvilke lister tenker du på? Leppa blir nok ikke brukt siden jeg venter på en M-tech front i posten.. Joachim Sørlie var førstemann som var interressert i den leppa,så for meg har han førsteretten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, tenker på chromlistene, de som er på fangeneren. Vet ikke om de henger sammen med fangeren eller utenom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 En liten update: Skjermene ble idag levert på lakkering De andre delene leverte jeg for 2 uker siden,men har ikke blitt lakkert av den enkle grunn at det er bedre for Atle ("bmw pat" her på forumet) å lakke alt på én gang Atle inspiserer skjermene: Fikk hentet masse deler fra Schmiedmann idag bl.a bremseskiver og bremsedeler foran og bak+foringer til 535i bakstillingen Begynte også med å ta et rusthull på en velkjent plass for de som kjenner til hvor E28 ruster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hehe, tenker på chromlistene, de som er på fangeneren. Vet ikke om de henger sammen med fangeren eller utenom jeg. Selve fangeren er jo chrom,og du kan jo komme og se på den når jeg har tattt den av,men det blir ikke før M-techen er på plass Og så er gummilisten klipset fast i den.. Glemte å skrive det,men bakfangeren min skal jeg nok bruke deler av selv når jeg skal ha på M-techen bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Aha, ja får ta en titt engang, fangeren min er litt shabby pluss altfor mye rust på chromen... Men nok OT nå, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ble litt arbeid med god-bilen idag også: Sveist igjen hullet i motorrommet, sparklet og lakkert Lakkerte også skjermkanten på høyre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå