Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Så utrolig tøft at du gikk bort i fra M20en og prøver S50, personlig digger jeg lyden i S50 noe vilt, å den kommer til å kle det fine E28 karosseriet ditt :D Thumbs up (Y)

Ja, det blir spennende å få den oppi etterhvert :D

spennende! gleder meg til å høre ang godkjenning!

hvordan er det med vekt på en slik en ?

Hva tenker du på? 518i har 1245kg i egenvekt, og tillatt totalvekt på 1670kg. Så får vi se hva som skjer når det skal godkjennes :wink:

Lest igjennom hele tråden nå. Utrolig gjennomført bil. :)

Blir bra med S50!

Takk for det :wink: Er selvfølgelig noen småting å sette fingen på, men det blir tatt etterhvert.

Endelig blir det en S motor i retrogarasjen :)

Ja, ikke sant :wink: Er bra du har peiling på de motorene hvis jeg havarerer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten update... Har montert ny gummi på frontfangeren (ENDELIG)... Dette var bare helt rett :D

DSCF1333.jpg

DSCF1334.jpg

Har også en liten oppdatering av bakfangeren... Denne har nå fått M-tech påmontert. Synes det ble veldig bra egentlig :D

DSCF1457.jpg

DSCF1456.jpg

Så nå gjenstår det å montere bakfangeren igjen og få spylt av bilen slik at den ser litt representabel ut for noen bilder når det blir fint vær :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bakfangern så noget spesiel ut :P men litt tøft og :P

Den ble faktisk veldig bra, og heeelt rett. Gjenstår bare å se den PÅ bilen.

Btw, du Per Øivind, skal prise deg lykkelig for at du bestilte den nye gummien da du gjorde det. For lagrene er tomme for flere av de. Får bare håpe at GS får inn i uke 42 som BMW har satt som leveringsuke. Ellers er iallefall JEG fucka mtp min bil... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bakfangern så noget spesiel ut :P men litt tøft og :P

Den ble faktisk veldig bra, og heeelt rett. Gjenstår bare å se den PÅ bilen.

Btw, du Per Øivind, skal prise deg lykkelig for at du bestilte den nye gummien da du gjorde det. For lagrene er tomme for flere av de. Får bare håpe at GS får inn i uke 42 som BMW har satt som leveringsuke. Ellers er iallefall JEG fucka mtp min bil... :(

Her får du se den Ivar :D

Enda en oppdatering idag! Fikk hjelp av E34 power til å montere bakfangeren, og jeg må si meg fornøyd med resultatet :D Minuset er jo det at den som har hatt skjørtet før har kappet hull til hengerfestet skeivt og for stort etter min smak... Men men..

Måtte spyle bilen etter at den har stått og samlet støv altfor lenge nå....

DSCF1464.jpg

DSCF1458.jpg

Tok også flere bilder:

DSCF1474.jpg

DSCF1467.jpg

DSCF1469.jpg

DSCF1475.jpg

DSCF1472.jpg

DSCF1473.jpg

DSCF1462.jpg

DSCF1465.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...