rolfi Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Det ble EKSTREMT rett! Bakfangeren der ble myyye bedre enn original M-Tech fanger! Helrå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 tøfft! ble bra dette, utrolig pen bil du har Takk for det du Er selvfølgelig flere ting å sette fingen på når man går det i sømmene, men det var egentlig aldri meningen at denne bilen skulle bli så bra som den har blitt HELT FORBANNA RETT !!!!Sattan det blei bra... Helt enig Ivar, det ble jævlig bra!! Det ble EKSTREMT rett! Bakfangeren der ble myyye bedre enn original M-Tech fanger! Helrå bil! Det var det jeg håpet på når jeg kuttet i denne M-tech fangeren Er meeeeget fornøyd med utseendet på denne bilen min ja Men, det kan alltids bli bedre... Er noen småting som må tas etterhvert, men ikke noe som haster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Denne har jo blit helt sinnsyk rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Liker igrunn ikke E28, men retrogarasjen biler er bare umulig å mislike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 ser bra ut bilen din, blir bra med s50 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Liker igrunn ikke E28, men retrogarasjen biler er bare umulig å mislike... Denne har jo blit helt sinnsyk rå.. ser bra ut bilen din, blir bra med s50 motor Takker Sånn respons varmer hjertet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Vel fortjent, bilen din ble knall nå med den bakfangeren. Gleder meg til å komme hjem å se den live... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Fine denne her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Grunnen min til at jeg aldri har likt m535 stylingen er nettopp pga det ser så domt ut uten gummilistene, etter min mening så ble dette bra , og jeg liker bare M-tech mere og mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Grunnen min til at jeg aldri har likt m535 stylingen er nettopp pga det ser så domt ut uten gummilistene, etter min mening så ble dette bra , og jeg liker bare M-tech mere og mere +1 har tenkt tanken med og gjøre det samme selv mange ganger:) ser så mye bedre ut når en har lister rundt om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ta vart bra ja! Men faen så D e kappa bort t hengarfeste da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 faen det blei BRA med den bakfangern! men du mangler shadowline rundt vinduene fått denna 10 cm lavere i fronten nå så hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Det var det jeg håpet på når jeg kuttet i denne M-tech fangeren Er meeeeget fornøyd med utseendet på denne bilen min ja Men, det kan alltids bli bedre... Er noen småting som må tas etterhvert, men ikke noe som haster... har du bilder fra du fikset dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Meget vellykket, mister Nesse!!!!! Blir bare mer og mer sugen på å få ferdig selv her nå.... Kommer stadig pakker fra GS, så nå må det vel nærme seg noe for min del også... Skulle kanskje laget en liten tråd om mitt også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 En liiiten tråd kan vel ikke gjøre noen skade, mr Samuelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå