Gå til innhold

E28 518i->M530i Retrogarasjen. Update 19/6 s36 GODKJENT!!!.

Pernezz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøfft! :)

ble bra dette, utrolig pen bil du har :)

Takk for det du :D Er selvfølgelig flere ting å sette fingen på når man går det i sømmene, men det var egentlig aldri meningen at denne bilen skulle bli så bra som den har blitt :shock:

HELT FORBANNA RETT !!!!

Sattan det blei bra...

Helt enig Ivar, det ble jævlig bra!! :headbang:

Det ble EKSTREMT rett! Bakfangeren der ble myyye bedre enn original M-Tech fanger! Helrå bil!

Det var det jeg håpet på når jeg kuttet i denne M-tech fangeren :wink: Er meeeeget fornøyd med utseendet på denne bilen min ja :D Men, det kan alltids bli bedre... Er noen småting som må tas etterhvert, men ikke noe som haster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen min til at jeg aldri har likt m535 stylingen er nettopp pga det ser så domt ut uten gummilistene, etter min mening så ble dette bra , og jeg liker bare M-tech mere og mere :D

+1 har tenkt tanken med og gjøre det samme selv mange ganger:) ser så mye bedre ut når en har lister rundt om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg håpet på når jeg kuttet i denne M-tech fangeren :wink: Er meeeeget fornøyd med utseendet på denne bilen min ja :D Men, det kan alltids bli bedre... Er noen småting som må tas etterhvert, men ikke noe som haster...

har du bilder fra du fikset dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget vellykket, mister Nesse!!!!!

Blir bare mer og mer sugen på å få ferdig selv her nå....

Kommer stadig pakker fra GS, så nå må det vel nærme seg noe for min del også... 8)

Skulle kanskje laget en liten tråd om mitt også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...