Pernezz Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 De sitter ikke i senter av travers nei, samme for e30Pernez, skal ikke mellomakselen balanseres? Hvis den er i ubalanse, så ja Har sveist før på samme måte med vellykket resultat, så jeg håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Han har jo satt inn en hylse som var neddreid til korrekt innerdiameter på mellomakselen, så dette skal bli beinere enn beint! Jeg har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 ja okei, jeg tenkte kanskje du hadde ei plan om det serru blir nok bra;) Pedi: beint ja, kan jo være kast i den fordi, de er jo orginalt balansert, og ved å trikse å mixe kan det jo raskt bli tull. Du skjønner nok hva jeg mener. Kan for all del bli bra også, ikke det jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Sant nok Marius. Men ungdommen her gambler på at det går greit, og er innstilt på å måtte sende den inn hvis nødvendig. Jeg har sveist endel mellomakslinger, og har vært heldig hver gang - så vi satser på at det går bra for han denne gang også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 har du sendt inn søknad om motorbytte? Bygges ingenting til oss i Retrogarasjen som ikke godkjennes, hadde du trodd annet? Mye av nøkkelen til godkjenning er å "greie BT med håret", og i denne sammenheng er det å "spørre først, bygge etterpå"... Så Per Øivind er i rute han, denne bilen skal selvsagt få sin godkjenning i 2013 den også... Jeg hadde igrunn ikke det! Blir jo spennende Og se med tanke på vekt her også. Er ikke dette også 518 originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 518i 1988 modell. Nesten ny denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Ivar etterlyste flere bilder, men jeg hadde ikke tatt så mange flere dessverre... Men her kommer det ihvertfall fire til Eksosen er jo montert, og det er også grenrøret som har fått eksosbandasje (lånt av Ivar): Innsuget er montert, og ja, det er trangt om plassen mot hovedbremsesylinder og servoslangene... Har bøyd litt på metallet som er smeltet inn i gummien slik at det ikke ligger inntil, men har en hårfin klaring Får nok finne på en annen løsning etterhvert... : Spylertanken sin plass måtte vike for ekspansjonstanken... Måtte jo lage custom innfesting til den også, som alt annet med denne ombyggingen : Og endelig fikk jeg og Ivar trekt til de fire boltene på veiven (60nM og 50 grader x 2) sånn at jeg deretter fikk montert reimhjulet på veiven og multireima: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Det blir jo rææserbil dette !!! KULT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Det blir jo rææserbil dette !!! KULT !! He he he, vi får nå se på det Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Har lest litt her uten å kommentere tidligere, ser dere har flere morsomme prosjekter i retrogarasjen.. Den eksosbandasjen,er den for å dempe varmestråling? Har bygd ny eksos og da ble det litt trangt over travers ved bensintank,så lurer på hva jeg skal bruke for å dempe varmen. Er vel enten bandasje påmrør, eller noe folie på tank/travers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja, den er utrolig effektiv mot varmestråling. Jeg foretrekker at bandasjen brukes i tillegg til evnt varmeskjold (på enten ene eller andre siden) for maks effekt, men bandasjen alene gjør en kjempejobb også. Jeg har i tillegg til downpipe/manifold også lagt bandasje rundt katalysatoren min, siden jeg ikke fikk tak i varmeskjold - og bandasjen gjorde susen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Hvor handler du denne bandasjen? Edit: tenker på hva som er bra/ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ebay... Jammen trenger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Har på GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå