Pedi Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Vel, trenger nå ikke akkurat LAVERE vanntemp enn det han allerede har da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hehe, det er sant Har org også, den er ikke så dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 prøvd å fjernet org slurevifta? og sett da om den går rett opp og termostaten åpner ? bare å fjerna den for å teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 prøvd å fjernet org slurevifta? og sett da om den går rett opp og termostaten åpner ? bare å fjerna den for å teste Kunne jo prøvd på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Siden bilen knapt nok har sett vann og såpe på en goood del måneder, var det på tide idag selv om gradestokken var på feil side av 0-merket Men herre min hatt så godt det var å se en støvfri bil igjen \:D/ Så nå i kveld har jeg tenkt å snike meg til Statens Vegvesen i Haugesund for å veie bilen og se hvordan jeg ligger an med tanke på godkjenningen (Er forsåvidt ikke så lett å snike seg fremover med 3" eksosanlegg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Liker ! denne har jeg LETT kunne hatt stående i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Og JA, han har faktisk vasket bilen, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ganske fantastisk forskjell siden du kjøpte den. Blir mulig å se den på E30Meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ganske fantastisk forskjell siden du kjøpte den. Blir mulig å se den på E30Meet? Ja, den ser bra ut på bilder Er fremdeles diverse småsår og bruksskader som en gang blir fikset opp i, men det er ikke noe som haster Er meget mulig jeg kommer på E30Meet. Satser på at jeg får fri fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Få ut en film da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Få ut en film da! Film..? Av hva..?? Dere har jo fått oppstartsfilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Vil se og høre e28 tømme gira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ha ha ha, dere altså ... Tviler på det skjer før jeg reiser til Sør-Korea på mandag og blir borte i 3 uker Men det jeg kan gi dere er et bilde der min og Ivar sin står sammen i gården hjemme hos meg Og så var jeg og veide bilen idag, og her er resultatet: Tror dette skal gå bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ojj godkjent hun i slutten der vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå