Pernezz Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Sinnsykt rå bil!! var kult å se den live!! tøff den her! må si som Hylle at det var moro å se den live har et par bilder av den fra treffet, kan laste de opp om du vil Glemte å svare på dette... Moro å lese at bilen faller i smak hos andre enn meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Bilen din har blitt utrolig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 lest gjennom hele tråden din nå og jeg bare må kommentere, for herregud for en bil! Imponerende forvandling,imponerende arbeid! grom kjerre mvh stort fan av Retrogarasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 En liten snutt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Jaja, jeg ville bare gi dere en liten forsmak på lyden i bilen med det nye eksosanlegget, men det virker ikke som det falt i smak, så da får jeg heller komme med en annen oppdatering Her er ihvertfall et bilde av det nye eksosanlegget Dessverre så har jeg ikke tatt noen bilder under etter montering... Ser ikke så kjempefint ut heller under der Og bak så har jeg ikke fått justert potten i posisjon... De fleste ser vel gjerne at anlegget er akkurat det samme som Ivar har montert på B7´en sin Etter at anlegget var montert for over 3 uker siden, så bar det til Bavaria for kontroll av delene jeg har brukt Så etter dette har jo Ivar vært på Biltilsynet for meg siden jeg var i Singapore på jobb.... Satser på at han får en telefon i morgen om at bilen har fått en endelig godkjenning, for første steg av godkjenningen gikk jo bra MEN, jeg kom jo hjem på fredag, og på lørdag var det bare å begynne med å gjøre bilen klar til E30Meet, om den blir godkjent eller ei ! Demontering av midlertidige stoler: Må si meg meget fornøyd med hvordan gulvet ser ut De svarte flekkene foran i hjørnene er tectyl der jeg sveiste for 2 år siden Støydempingsmatter fra Biltema (nei, dem var ikke billige), ble innkjøpt, og jobben med å legge dem ble satt igang!: Og etter noen timer var det lagt dobbelt lag med god overlapping der dere ser jeg har lagt... Men jeg hadde dessverre ikke råd til å kjøpe mer matter inn i denne omgang... Jeg er uansett fornøyd med resultatet SÅ, var det bare å fortsette med resten da... Her var Ivar innom og fikk knipset noen bilder av meg og min kamp med interiøret... Og PLUTSELIG var jeg ferdig! HEEERRRLIIIG!!!! Deretter var det bare å begynne med å forske litt videre på denne kjøleproblematikken... Jeg har rett og slett for god kjøling, så jeg har måttet kjøre med en papplate foran radiatoren for å få opp tempen... Så da tok jeg vekk slurevifta, og monterte jeg disse to kjekkasene som jeg kjøpte fra eBay for en stund siden. Og disse er koblet opp mot termobryterne som står i enden på radiatoren Reléer er også koblet til Jepp, dem er røde, og det valget var helt bevisst Men jeg har fremdeles for god kjøling ved normal kjøring, så i morgen blir det nok å bytte termostat i håp at det gjerne er den som åpner for tidlig Resten av kvelden gikk med på å montere de sorte DE-lyktene, montere tårnstag og gni litt godstoff på US-grillen slik at den ble representabel for et treff på Rudskogen Ble ltt mørke de bildene av grillen, men skal prøve å få tatt noen nye etterhvert... : NÅ begynner det virkelig å nærme seg treffet altså!!! Og jeg har fremdeles diverse som skal gjøres... Men jeg skal være flink og oppdatere både medlemmer og besøkende her inne på bimmers før vi reiser avgårde torsdag morgen fra det herlige vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Endelig en skikkelig bildeupdate! Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 supernice! glede meg te å se denne igjen med modifikasjonene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Ser helt konge ut skal bli gøy og følge denne vestlands kortesjen over fjellet torsdag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 har du kjørt bilen noe etter du la i den lyd isolasjonen? lurer på å legge noe sånt i min og etterhvert så greit å høre om det har noe for seg ser veldig bra ut foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Endelig en skikkelig bildeupdate!Nice! Ja, det er best å gjøre som sjefen (Ivar) sier supernice! glede meg te å se denne igjen med modifikasjonene! Takk for det du Og du skal vite det at jeg gleder meg sinnsykt til treffet Ser helt konge ut skal bli gøy og følge denne vestlands kortesjen over fjellet torsdag morgen Takk i lige så Blir nok en god tur har du kjørt bilen noe etter du la i den lyd isolasjonen? lurer på å legge noe sånt i min og etterhvert så greit å høre om det har noe for seg ser veldig bra ut foresten Tja, jeg har egentlig litt dårlige referanser akkurat der... Du skjønner det at tidligere når jeg hadde interiøret montert, så hadde jeg 3" eksos... Og det nye eksosanlegget ble montert når alt interiøret var ute... Men føler nok det at det er mindre støy inni nå enn tidligere Men når jeg hadde 3" anlegg, så bråkte det jo uansett mer inni bilen pga dét... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Nydelig! Har virkelig fått sansen for desse bilane, etter å ha fulgt med på både din og pedi sitt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Beklager at jeg er litt sen med denne oppdateringen... Det er nok mange, inkludert meg og Ivar som ventet på dette Fikk telefon fra Statens Vegvesen på mandag kl.15.11 : NÅ ER BILEN ENDELIG GODKJENT OMBYGD Både senkesett og motor er nå registrert og godkjent, samt at jeg nå har 4 sitteplasser istedenfor 5. Dette var fordi bilen var litt for tung til å ha 5. Men dette gjør meg ingenting da jeg aldri kjører med så mange uansett Så i morgen er det absolutt siste innspurt til E30Meet, og vi reiser østover torsdag morgen kl.10.00 fra Aksdal der det er en god gjeng som skal møtes for å kjøre i kolonne til E30Meet HAPPY DAYS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 gratulerer med godkjent bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Dette er bare helt über Grom lesing PØ Grattis med fantastisk herlig bil, og ikke Minst (tromme-virvel)..... med Alt stemplet i vognkortet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå