Pernezz Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Fått lagt på strukturmasse over der jeg sveiste ved traversfestene: Bakstilling nesten ferdig montert. Mangler bare drivakslene : Støtdemperne(Bilstein med M5 fjærer) montert: Montert NYE bremser bak : Og så har jeg fått sveist inn nye bukker til M5 krengingstag foran og montert det Jeg er egentlig veldig fornøyd med denne ukens fremgang i Retrogarasjen som jeg får låne av Ivar (Pedi) : I morgen er det sveising av drivakslinger som står for tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Goe greier dette, snart på hjul igjen denne nå.... Du er vel klar, ser det ut som, til jeg er hjemme igjen fra jobb...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Goe greier dette, snart på hjul igjen denne nå....Du er vel klar, ser det ut som, til jeg er hjemme igjen fra jobb...? Håper på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Du får vel sveist drivakslingene i dag, og dermed fullført bilen under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Artig prosjekt Og et sånt Alpina-lysskilt vil jeg pgså ha! Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Og et sånt Alpina-lysskilt vil jeg pgså ha! Ebay? Jeg fikk tak i det fra en Alpina-forhandler i Tyskland for endel år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Jøss, herligt prosjekt Per Øyvind. lika e28'n eg Gleda meg te å sjå denna rulla rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Jøss, herligt prosjekt Per Øyvind. lika e28'n eg Gleda meg te å sjå denna rulla rundt her. Jeg også ser frem til det Astri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Igår fikk jeg sveist drivakslene bak. Lakkert og montert idag Hylsene som jeg har brukt til å skjøte med fikk jeg laget på et lokalt dreieverksted. Grunnen til det var at jeg kun har 188-diffen.. 535-lenkearmene har større drivaksler som passer overens med 210-diffen.. Får se om jeg kommer over en 210-diff etterhvert. Eller at jeg monterer inn den nye OBX Helical Limited Slip sperren jeg har liggende som passer i 188-diffen,og får laget sviktstål-akslinger fra PPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ser veldig bra ut Per Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Ser veldig bra ut Per Ja, det blir kjekt å komme hjem nå - til både E28en til Per Øivind som er i goe gang, og til å se utvidelsen av garasjen min - spent på å se hvor stor lagerplass jeg får ekstra nå fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 nice e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 De siste dagene har jeg drevet med sandblåsing,sparkling og lakkering. Og det er noe som jeg absolutt ikke liker Men tror at resultatet faktisk ikke blir så verst Hvis noen forundrer seg over maskeringen av hjulbuene,så kan jeg si det at jeg skal ha M-tech hjulbuelister Og så er jeg heller ikke ferdig med å lakkere hjulbuene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 nice e28 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Dette ser jo faktisk skikkelig bra ut, Per Øivind!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå