Pedi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja, rødfargen passer denne bilen perfekt. Så det er ikke så mye igjen nå, før den er good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 rød e28 er overhode ikke feil altså! men trodde ikke det blei bygd påhengsmotorer i retrogarasjen, jeg trodde det var kubikk som gjalds der:P de svarte deksla skal ikke de ligge utenpå leppa? ikke innom som de gjør her? (de innom grøftlysa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Takker så mye for positive tilbakemeldinger Nå er bilen trygt parkert i car-porten hjemme med trekk over seg,for nå skal jeg offshore i 14 dager: Så får jeg krysse fingrene for at delene som ligger på lakkering er ferdig til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 rød e28 er overhode ikke feil altså! men trodde ikke det blei bygd påhengsmotorer i retrogarasjen, jeg trodde det var kubikk som gjalds der:Pde svarte deksla skal ikke de ligge utenpå leppa? ikke innom som de gjør her? (de innom grøftlysa) Påhengsmotor? Hehe... En M20 b27 er vi guttaboys født og oppvokst med, så M20en kan vi ikke le av. Er rekkesekser, og det er gode greier det også... Og det dekselet tror jeg nok Pernezz får svare for selv, det er han som har montert det. Men siden det nå er montert på innsiden, så regner jeg med at det skal være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 rød e28 er overhode ikke feil altså! men trodde ikke det blei bygd påhengsmotorer i retrogarasjen, jeg trodde det var kubikk som gjalds der:Pde svarte deksla skal ikke de ligge utenpå leppa? ikke innom som de gjør her? (de innom grøftlysa) Påhengsmotor faktisk.. Jaja,du får se etterhvert hva som kommer under panseret på denne bilen,for alt er ikke avslørt enda Jeg og Ivar monterte på denne spoileren,og ble da enige om at siden formen på spoileren er som den er,så må de ligge på innsiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Per Øivind da.... Ikke quote med bilde... Blir så mye å scrolle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Per Øivind da....Ikke quote med bilde... Blir så mye å scrolle... Ok Master.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 God tur ut på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Så var det på tide med en liten update igjen! Her har det skjedd diverse, men det er ikke akkurat noen oppdateringer på selve bilen og chassiset, men heller på det nye hjertet som skal få banke under panseret etterhvert Blokka som er en M20B25 har jo fått 324tds veiv og 130mm råder og ETA lavkomp-stempler, med andre ord er den nå 2,7 liter Og det er montert nye lagrer i bunndel og stemplene har jo selvfølgelig fått nye ringer. Her er det klart for å montere toppen Fikk et superstoff til å smøre på toppakningen av Ivar (Pedi) for å være enda sikrere på at det ikke kommer noen uventede lekkasjer. Her er jeg og Ivar godt igang med å stramme toppbolter, han holder styr på antall grader og hvilke bolter og rekkefølge som gjelder Godt å være ferdig med tildragningen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Med det oppsettet der, havner du på en komp 8.1 eller 8,5:1 ? har du tenkt å kjøre turbo på denne motoren eller ? flott med updates! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Jepp, skal overlades. Men skal først starte den opp som sugis, bare for å sjekke motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Da begynner det og ligne på noe ja har alltid godt av litt trykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 skjønner men hva blir den nøyaktige kompen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 ååh kor fin denne blir vet du ka fargekoden er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 skjønner men hva blir den nøyaktige kompen ? Det vet jeg faktisk ikke,men har hørt 8,8:1 en gang i tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå