Dirty Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ikke Drifiting ? nei sorry da holder jeg meg heller hjemme!
evo e3 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Ikke Drifiting ? nei sorry da holder jeg meg heller hjemme! Det er ikke et Drifte treff nei, men tar du hensyn til de 7-8 bila som skal kjøre spor og bruker hue så er det stort sett fritt fram. Hvor mange biler er det nå? ca. 25 biler.
T. Thøgersen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Hvis man er to sjåfører på en bil, åssen blir det med betaling da?
evo e3 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Hvis man er to sjåfører på en bil, åssen blir det med betaling da? 500,- for andre pilot.
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Her får du jo nesten banen for deg selv, så må da være mega treff for alle som maser om mye folk på Gatebil osv. Syns jeg ikke har bilen min 100% oppe å gå da.
hagenisse Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Værmeldingen ser fantastisk ut også! Synd jeg ikke har mulighet..
evo e3 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Her får du jo nesten banen for deg selv, så må da være mega treff for alle som maser om mye folk på Gatebil osv. Syns jeg ikke har bilen min 100% oppe å gå da. Ja, det ser sånn ut. blir vel kjøring til folk ikke gidder mer tenker jeg. er ikke spådd varmt på fredag da så det er bare å komme
Appelgren Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hvis man er to sjåfører på en bil, åssen blir det med betaling da? 500,- for andre pilot. Riktig, ikkeno for passasjer regner jeg med?
evo e3 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Hvis man er to sjåfører på en bil, åssen blir det med betaling da? 500,- for andre pilot. Riktig, ikkeno for passasjer regner jeg med? Nei. det er selvfølgelig gratis.
milhouse Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/ Det er nesten meldt flom.... Jeg tar med z3en og så tar jeg med båten vi har på hytta. en gh11 med 9,9, får se hva som blir mest moro...
evo e3 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/Det er nesten meldt flom.... Jeg tar med z3en og så tar jeg med båten vi har på hytta. en gh11 med 9,9, får se hva som blir mest moro... hehe, gjør det gitt så kan vi plaske rundt i den. ja jeg veit, men stoler ikke på den fra yr.no. rudskogen er ganske nær kyst linja så vi håper det spiller inn en god del. dessuten er det spådd mye mindre andre steder så vi får bare håpe. kjøring blir det uansett og det er værmeldinga i morgen kveld som gjelder
T. Thøgersen Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg klarer dessverre ikke å si sikkert om jeg kommer eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå